Re: pasiulymas [Minciu_sodas_LT] Digest Number 516

  • Mindaugas S.
    Message 1 of 1 , May 12, 2004

      Prieštarauju projekto pavadinimui KAD, siejasi su
      terminu kadastras (zr. www.kada.lt)
      Kompanija - geriau asociajacija arba korporacija.
      Darbas - plati savoka. (elektroninis, internetinis, distancinis)
      IT - informacinės technologijos , g.b. IS - informacinės sistemos.
      Siūlau paanalizuoti atviras bei viešas terminus.
      Kas yra atviras ir viešas ? Ar lituanistų yra?

      Pasiūlymas - projektas „VIEŠO DARBO INFORMACINĖ SISTEMA“ VDIS
      Projekto tikslas: Organizuoti darbą informacinių technologijų pagalba.

      Sekmės.

      Mindaugas.

      Vykintas wrote:

      > Andriau,
      >
      > Reikia suformuluoti projekto pavadinimą, nes rytoj pasirašysim
      partnerystės
      > sutartį su su savivaldybės administracija. Siūlau tokį pavadinimą:
      > "Kampanija už atvirą (viešą) darbą panaudojant (per) informacines
      > technologijas (IT)", t.y. KAD per IT.
      > Man patiktų "Kampanija už atvirą darbą per IT" arba "Kampanija už atvirą
      > darbą per informacines technologijas". Reikės lituanistų konsultacijos.
      Vien