paprasti klausimai... gal yra paprasti atsakymai?

  • fredis
    Message 1 of 2 , Apr 14 3:30 AM
      Hello M.S.,
      ką manote apie tai, kad žmogus ieškodamas atramos taško siekia nuosavo
      busto, nuosavos tvirtovės kur galėtų gryžti, kur galėtų apsikrauti
      savo daiktais ir jaustis saugiu,.,. ar tai gerai? ar nelabai?

      jei atimtum iš žmogaus namus, kas pasikeistų žmoguje?
      ar gali tikejimas atitikti saugumo jausmą ir atramos taška?
      kas tau atrama?
      p.s. kodėl taip sureikšminami daiktai?

      --
      Best regards,
      fredis mailto:androidaz@...
      Message 2 of 2 , Apr 16 6:37 AM
        D>ką manote apie tai, kad žmogus ieškodamas atramos taško siekia nuosavo
        D>busto, nuosavos tvirtovės kur galėtų gryžti, kur galėtų apsikrauti
        D>savo daiktais ir jaustis saugiu,.,. ar tai gerai? ar nelabai?

        zinoma, kad tai gerai. Zinoma, iki tam tikro lygio, nes buti apsestam kuom nors nera saikinga.
        del apsikrovimo daiktais yra visai kitas klausimas negu busto. PVZ ar tau reikia muzikinio centro, kad butum laimingas/saugus? ar reikia saldytuvo? ar reikia mikrobangu krosneles?
        as neturiu saldytuvo, nauduojuos bendru, virtuve toli, tualetas toli, be to, daznai ypac nesvarus, kriaukle uzsikimshus ir bandziau valyti - nepadeda, bet esu laimingas. man daiktu uztenka tiek, kiek turiu. jei neturiu, tai nereikia. o jei ko reikia (jei ka nors is tikruju naudosiu), tai nusipirksiu.

        D>jei atimtum iš žmogaus namus, kas pasikeistų žmoguje?
        kiekvienam taigi skirtingai.
        as buvau pajutes savo kailiu, kad be namu negerai. jei man nera vietos, kur galiu buti laisvas, esu nelaimingas ir tuomet darau daug kvailus dalyku, leidziu laika veltui, negaliu nustygti vietoje, negaliu matyti, kas dedasi aplinkui ir viska priimu labai asmeniskai.

        D>ar gali tikejimas atitikti saugumo jausmą ir atramos taška?
        jeigu turi omeny ar tikejimas gali atstoti namus, tuomet nelabai. t.y. zinoma, kad imanoma, bet cia turi buti jau nezmogiskas tikejimas :))

        D>kas tau atrama?
        man is esmes tikejimas-zinojimas ir yra atrama. zinoma, tas tikejimas-zinojimas nieko vertas, kai neturejau namu. Bet dabar as zinau, kad ne viskas pasauly yra teisinga ir ne viska kiekvienas zmogus zino. tiksliau visko niekas nezino.
        labai didele atrama yra du mano patys geriausi draugai, kuriuos turiu. jie nedaro nieko konkreciai, kad man padetu. as jauciu artuma su jais, as zinau, kad jie supranta mano mintis ir as jiemas galiu beveik viska pasakyti ( kol kas vis dar negaliu pasakyti jiems blogu dalyku, kuriuos manau apie juos).
        as gyvenu danijoj ir mokausi koledze. klaseje is viso 6 lietuviai, bet ne su vienu artimai nebendrauju, nes man neidomu. man idomus kiti dalykai, nei jiems ir nejauciu diskomforto del to.
        buvo ir taip, kad is viso pusantros savaites beveik su niekuo nebendravau, bet man ir nereikia bendravimo, kuris vertas ne daugiau nei tusciazodziavimas. as zinau, kad yra zmoniu, su kuriais as noriu bendrauti ir jei tu zmoniu nera salia, as laukiu, kol juos sutiksiu.
        zinau, kad taip bus. (ir jau radau keleta tokiu, bet dar labai artimai nebendraujam. viskam savas laikas, no where to run).
        man su tavim greiciausiai butu idomu bendrauti. ir tai nereiskia, kad kalbetumemes apie visokius keistus dalykus kaip ka tu cia po velniu veiki siame pasauly ar siap ka nors panasaus. man su tikrais zmonem patinka apie bet ka kalbetis.
        cia viena tokia panele yra, tai su ja susitikes noriu jai kuo daugiau pasakyti, nes jauciu, kad jai idomu, kad ji mane supranta. ir viska, ka ji pasakoja, man irgi labai idomu. bet labai labai. nzn kodel taip yra, as jauciu, kad ji mano draugas. as jai dovanoju dovanas, atiduodu transporto bilietus, jei randu kartais (o danijoj transportas brangus). man negaila jai ka nors duoti, nzn, as jauciu tai ir tiek. ir man patinka galvoti apie ja, nors ji nera mano moteris (ji LT, viena is tu dvieju geriausiu draugu).

        D>p.s. kodėl taip sureikšminami daiktai?
        skaiciau tokia protinga knyga :)
        tai ten buvo parasyta, kad del paciu zmoniu mastymo taip yra.
        o yra taip, kad mes patikejom, jog jei turesim kazkoki daikta, tai jis padarys mus stiprius arba ispres problemas. bet ne visiskai taip yra. jei nusipirksi muila, kuris viska uzmusha, galbut paskui netycia paragavus to muilo jis uzmus bakterijas, kur tavo zarnyne veisiasi ir tau bus batai. god knows.
        tas pats visur. jei turesi super duper televizoriu, tai busi kietas. arba jei turesi masina. juk niekas nesako, kad grazi masina blogai, bet jei daiktas naudojamas ne pagal paskirti, tai jau yra kazkas panasaus i manija. as namie turiu kompiuteri, kuriam jau 5 metai ir tik dabar jau sugalvojau, kad reikia naujo. anksciau man jo uzteko, dabar ne, todel ir perku. nepirkciau, jei nereiktu daryti specialiu dalyku mokyklai.

        man turbut dabar labiausiai padeda zinojimas, kad yra zmoniu, su kuriais as noriu buti. kad yra tikru zmoniu, o ne kazkokiu mesos gabalu su noru viska pirkti arba dejuoti, kad viskas blogai arba sakyti, kad nera ka veikti, kai tuo metu patys nieko neveikia ir nesugeba nieko sumastyti.

        va tokios mintys

        turiu begti laikrascius nesioti,
        ki
        Dark