Šeštadienį 15:00

    Message 1 of 2 , Dec 17, 2003
      Giedre, Dark, Arūnai,
      Ačiū už laiškus!

      Kviečiu visus, kas tik nori, šeštadienį 15:00 valandą į mūsų būstą
      Liaudies kūrybos klube "Atžalyne", Grūdų g 6, Aukštutiniame Pavilnyje,
      Vilniuje.

      Atžalyne išsijudino veikla, vyks dailės būrelio nemokami užsiėmimai
      vaikams, tai ir mes galėsime prisijungti. Kam tas mažiau įdomu,
      atvykite 16:00, tada jau pasišnekėsime kaip reikiant, padėsime Jolantai,
      ir paskui užsiimsime kitais klausimais.

      Laukiam temų, laukiam jūsų!

      Paaiškinsiu, kaip atvažiuoti iš stoties, autobusu ar automobiliu.

      Iš stotelės šalia autobusų stoties išvažiuoja 31-as autobusas į Naująją
      Vilnią. Saugokitės, kad Neįliptumėte į 31-ą ekspresą (baltos raidės
      juodame fone), kuris pro Pavilnį nevažiuoja. Jums reikia, kad būtų
      juodos raidės ant balto fono, ir aiškiai pažymėta, kad važiuoja pro
      Pavilnį, pasiklauskite.

      Autobusas važiuoja maždaug kas 20 minučių, ir juo teks kokia 18 minučių
      pavažiuoti. Pirma pravažiuosite Rasų kapines. Jeigu automobiliu,
      važiuokite tiesiai pro jas į kalną, kelias vadinasi Rasų gatvė, paskui
      Ribiškių didžioji gatvė, paskui Juodasis kelias, bet visur iš esmės tas
      pats kelias. Jis, kaip pagrindinis kelias, prie degalinės pasuks į
      kairę, toliau vadinsis Tolimoji gatvė, Garsioji gatvė, Džiaugsmo gatvė,
      vis tas pats kelias. Atsirasite savotiškame miestelyje, tai Aukštutinis
      Pavilnys, Vilniaus miesto dalis. Yra Grūdų stotelė prie Grūdų gatvės
      ir Džiaugsmo gatvės. Ten matysite perėją. Tenai išlipkite, pereikite
      gatvę, eikite Grūdų gatve.

      Vairuojantys, pasukite į kairę į Grūdų gatvę. Už maždaug šimto metrų
      matysite iš dešinės gana didelį dviejų aukštų pastatą, Liaudies kūrybos
      klubą Atžalyną, kartu su krepšinio aikštę. Būsime antrame aukšte, prie
      židinio.

      Laukiame visų! Mano telefonas: +370 5 2645950

      +370 52645950
      Vilnius

    • Raimundas Vaitkevicius
      Message 2 of 2 , Dec 17, 2003
        Laba diena,

        sveikinu būsimo susitikimo dalyvius, bet atvykti negalėsiu. Penktadienį
        turiu egzaminą savo 40 studentų. Po to reikės tikrinti ir įvertinti
        rezultatus.

        Raimundas iš VDU, Kaunastrėį