Re: [Minciu_sodas_LT] Dievas ir gerumas, viskas ir laisvumas

    Message 1 of 6 , Nov 1, 2003
      Andrius Kulikauskas wrote:

      > Mąstau toliau ryšį tarp Dievo ir gerumo, ir atitinkamai, tarp visko ir laisvumo.

      Pasimeldžiau, paklausiau Dievo, supratau:

      kaip Dievas yra dvasia, ir gerumas yra dvasia sistemoje
      taip viskas yra atviras, ir laisvumas yra atvirumas sistemoje.

      Atvirumas yra nesiribojimas. Kuom skiriasi dvasia ir atvirumas?

      Reik pagalvoti daugiau, kas yra sistema? Gal tai sandaros vieningumas.
      Ar gali būti nevieninga sistema?

      +370 52645950
      Vilnius

    • Raimundas Vaitkevicius
      Message 2 of 6 , Nov 1, 2003
        Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com writes:
        >Andrius Kulikauskas wrote:
        >
        >Reik pagalvoti daugiau, kas yra sistema? Gal tai sandaros vieningumas.
        > Ar gali būti nevieninga sistema?

        Manau, kad yra daug sistemų, kurios turi viduje prieštaravimų. Nepaisant
        to, tos sistemos egzistuoja ir veikia. Ar mes, žmonės, nesame tokių
        sistemų pavyzdžiai?

        Raimundas V.

        Message 3 of 6 , Nov 3, 2003
          Aldona, Artūrai, Labas! Ačiū visiems už prasmingus laiškus. Taip, mes
          čia gerbiame, tiesiog mylime lietuvių kalbą ir net rašybą, bet kaip tik
          dėl to norime, kad nesivaržytumėme, savo mintis aprengtumėme
          nuoširdžiai, žmoniškai, laisvai, patogiai, pagal savo skonį, ūpą ir
          galimybes.

          Ačiū, Algirdui už mintis apie Vėlines, Daliai ir visiems, kas garsina
          "Minčių sodą", Andriui ir Tomui už rūpestį mūsų svetaine, susirašinėjimu
          ir veikla. Ačiū už pasiūlymus padėti. Nuo ko pradėti, kas mus traukia?
          Bendrai, dėl technologijos pasakysiu, atsiremkime pirmiausia į mūsų
          atskirų žmonių veiklą, ją įvairiai palaikykime, pirmiausiai kuo
          paprasčiau - "ranka". Galėtų kas, pavyzdžiui, atrinkti vertingus
          senesnius laiškus ir prisistatymus, jais pasidalinti čia arba svetainėse
          http://ms.memes.net arba http://www.no-hit.com/ Galime ir nuorodas
          pateikti į YahooGroups archyvą
          http://groups.yahoo.com/group/minciu_sodas_lt/ YahooGroups yra mums
          parankus nes daug kas mus per juos randa, nėra papildomų rūpesčių. Iš
          tikrųjų, norėčiau lietuvių kalba parengti kaip jau turime anglų kalba
          http://www.ms.lt ir http://www.ms.lt/cgi-bin/ideas/enteringideas.py Bet
          bendrai vengiu naudoti sudėtingesnes sistemas, nes galų gale svarbiau
          patiems sukoduoti tai ko mes patys iš tikrųjų norime. Svarbiausia,
          palaikyti mūsų žmonių veiklą, apie kurią ir telkiasi mūsų "Minčių sodas".

          Tad aš tęsiu savo mintijimus čia, kviečiu ir mus visus puoselėti savo
          temas, sumanymus. Dirbant lygiagrečiai paaiškės kaip ką nors daugiau
          išgauti iš viso to.

          > Manau, kad yra daug sistemų, kurios turi viduje prieštaravimų. Nepaisant
          > to, tos sistemos egzistuoja ir veikia. Ar mes, žmonės, nesame tokių
          > sistemų pavyzdžiai?
          >
          > Raimundas V.

          Ačiū, Raimundai, turėsiu mintyje.

          Mano manymu, Dievas yra dvasia, o gerumas yra dvasia sistemoje.

          O gyvenimas yra sutapimas Dievo už mūsų, ir Dievo viduje. Taip išeina,
          gyvenimas yra sutapatinimas Dievo ir gerumo.

          Aš manau, tai susiję su mintimi, kad Dievas nori viso gero. Yra gero be
          blogio, bet Dievui rūpi visas gėris koks tik galėtų būti, užtat jis
          sutinka tuo pačiu priimti ir labai daug blogio.

          Toks yra Dievo gerumas: visą gerumą apiimantis.
          Kad gerumas būtų jo gerumas (ir tuo pačiu, gyvenimas) jis turi būti
          visas gerumas.

          Dievą įsivaizduoju kaip virš bet kokios logikos, o manau, kad gerumas
          yra ta pati dvasia, bet jau besilaikanti logikos, sistemos. Gyvenimas
          yra Dievo gerumas, tai yra tvirtinimas, kad tai ta pati dvasia. (O kas
          yra dvasia?)

          Lygiagrečiai, galvoju, kad viskas yra atviras ir neribotas, betkas yra
          atviras ir ribotas, o laisvumas yra atvirumas sistemoje. Žodžiu,
          atvirumas atitinka dvasiai.

          Aš taip pat žiūriu, kad betkas yra viskas ir laisvumas, tad laisvumą
          galim suvokti kaip tai ką atimame iš visko, kad būtų betkas. Viskas yra
          neribotas ir betkas yra ribotas, tad sistema yra tai ką pridedame prie
          neriboto, kad būtų ribotas.

          Gyvenimas, betkas, yra kažkos ribų priėmimas, pasirinkimas. Tai yra
          dalinio atvirumo priėmimas, pasirinkimas, sutikimas priimti dalimis (o
          ne reikalauti visumos).

          Reikia permąstyti.

          2645950
          Vilnius
        • AndriusZ
          Message 4 of 6 , Nov 3, 2003
            Message 5 of 6 , Nov 4, 2003
              Andriau, aciū!

              Šiandien galvojau, kas yra dvasia?
              Pagalvojau, dvasia yra tai, kas nevaržoma.

              Dievas yra dvasia, niekaip nevaržomas.
              Gerumas yra dvasia sistemoje. Tai būtų nevaržomumas sistemos sąlygose.

              Gyvenimas yra sutapimas dvasios ir dvasios sistemoje. Manau, tai yra
              nevaržomas pasirinkimas ribotumo. Aš manau, mes kaip dvasia, gyvenanti
              kūne, kažkuria prasme renkamės tą kūną kaip savo išeities tašką. Mes
              kito pasirinkimo neturime. Bet renkamės iš to vieno pasirinkimo. Kad
              galėtumėme sudalyvauti, bet galime ir nesudalyvauti. Reikia daugiau
              pagalvoti. Bet aš manau, kad gyvenimas, aktyviaja prasme, yra mūsų
              dvasios pasirinkimas.

              Reiktų pagalvoti, kas yra sistema? Ir apie jos vieningumą. Ačiū,
              Andriau, Raimundai.

              +370 52645950
              Vilnius