Re: [minciu_sodas_lt] Kvieciu prisistatyti

  • MJ
    Message 1 of 7 , Aug 1, 2000

      Mano vardas Mindaugas, gyvenu Klaipedoje. Man 17 metu, programuoti tik
      mokausi
      todel negaliu sakyti kad programuoju.
      Taigi mokausi programuoti paskaliu (geriausiai sekasi), html, vb, delphi, c

      Mindaugas Jankauskas
    • Rytis Umbrasas
      Message 2 of 7 , Aug 1, 2000
        Mindaugai paskaityk apie programų suderinimą lietuviškam raštui

        www.liks.lt/elpaliet.htm

        Verta išmokt. NAudoji liuks pašto programą o koduotė amerikoniška.
        Čia juk Lietuva

        Rytis

[...]

        Laiskus siusti: minciu_sodas_lt@...

        Atsisakyti konferencijos, siuskite laiska be teksto:
      • Rytis Umbrasas
        Message 3 of 7 , Aug 1, 2000

[...]

          Atsiprašau visų,
          Asmeninį laišką paleidau į grupę.
          Reply triukas man žinomas, tačioau matyt paskubėjau...
          Rytis

          p.s.
          Mano supratimu nors nacionaliniai rašmenys yra tam tikra problema el. pašte
          pradedantiesiems, bet siekiantiems kurti tvarkykles mintims tvarkyti
          kompiuteriais verta pradėt nuo elementarau el. pašto pritaikymo mintims
          reikšti
          paprastai ir natūraliai. t.y. mūsų įprastu raštu.

          Jei ši problema šiai grupei bus neįkandama, visos kalbos apie duomenų
          formatus, vartiklius, tvarkiklius,
          minčių užrašymo būdus ir t.t. kels didelį įtarimą jūsų gerais norais ir
          kompetencija :)
          Prašau neįsižeisti. Tai sąmoninga provokacija.. :)

          Ar galima siekti darbo su mintimis kompiuteriuose nesusitvarkant jų užrašymo
          natūraliais būdais su standartinėm priemonėm?

          Tiesa man yra šiek tiek abejonių ar užsienio lietuviams nėra per sunku
          suderinti savo kompiuterius lietuviškam el. paštui.
          Aš tuo klausimu ypač domiuosi ir jei atsirastų norintis šią problemą
          išspręsti lietuvis užsienyje, tegul parašo man asmeniškai laiškelį. Gal būt
          kartu rastume sprendimą.
          Norėčiau tą problemą ne tik padėt išspręst, bet ir sprendimo būdus pateikti
          viešai mūsų jau ne kartą skelbtame www puslapyje.