sueiga šeštadienš, 15:00, Pavilnyje

    Message 1 of 2 , Oct 1, 2003
      Labas! Kalbėjau su Raimundu Vaitkevičiumi. Jis iš Kauno atvažiuoja į
      Vilnių šį šeštadienį. Tad ta proga rengsime sueigą mūsų būste
      Pavilnyje, Grūdų g 6, Vilniuje šį šeštadienį 15:00 valandą. Jeigu oras
      bus gražus, gal nusivesime į jaunųjų gamtininkų centrą pasižiūrėti jų
      zoologijos sodo.

      Vakar išsiunčiau paraišką kurią rašiau Soroso fondui. Toliau rašysiu
      paraiškas EUREKA ir PHARE programoms. Būtų gerai aptarti. Taip pat
      patiktų pasikalbėti filosofiniais klausimais, pasidalinti atradimais ir
      ieškojimais.

      Kviečiame visus, laukiame įdomių temų ir pasiūlymų programai.

      Trumpai,

      +370 52645950
      Vilnius
    • Raimundas Vaitkevicius
      Message 2 of 2 , Oct 2, 2003
        Sveikas, Andriau, sveiki, kiti,

        esu pasiryžęs atvažiuoti, aplinkybės, atrodo, palankios.

        Kaip vieną iš temų pasikalbėjimui siūlau pašnekėti apie projektus Europos
        Sąjungai ir kitokius. Ir Andrius tai siūlo.

        Turiu tam tikrą bendravimo su Europos Sąjungos fondais patirtį, daugiausia
        iš 1995 metų. Deja, ta patirtis manyje suformavo gana skeptišką požiūrį į
        tuos fondus. Norėjau apie tai parašyti ilgą laišką, bet nesuradau laiko.
        Gal Vilniuje bus galima pakalbėti.

        Taip pat galėčiau šiek tiek pakalbėti apie šiuo metu madingą "web-loging".
        Nors mano patirtis dar labai nedidelė ir beveik nėra kuo pasigirti. Tačiau
        jau pradėjau ir susidariau savo nuomonę apie tai.

        Raimundas