Re: Rytis ir musu komanda

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 3 , Sep 28, 2003
      Sveikas, Andriau,

      jau gal Lietuvoje ar tuoj būsi?

      Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com writes:
      >Raimundai, aciu uz minti apie nepriklausomus mastytojus, gal is
      >tikruku taip vadinkime.

      Nežinau, kaip kitiems, bet man taip atrodo aiškiau.

      >Ryti, itraukiau tave i musu paraiskos sastata, gal ka nors
      >laimesime. Tave aprasau:
      >
      >--------------------------------------------------
      >Rytis Umbrasas (Lithuania)
      >http://papartis.infoseka.lt/Virtuv/index.html
      >worked as a high school IT teacher, and now as a systems
      >administrator. He promotes the Lithuanian character sets
      >www.lietuvybe.org and IT solutions for schools and villages
      >www.liks.lt

      Be to, Rytis yra aktyvus LIKS Mokymosi sekcijos narys. Beje, Mokymosi
      sekciją (iš principo) irgi būtų galima panaudoti visokiems "tinklams"
      megzti. Yra apie pusšimtis narių iš įvairiausių Lietuvos vietų.

      >Pataisykime, jeigu kas ne taip. Pridedu visos komandos aprasa, taip
      >pat paraiska rasime
      >http://www.no-hit.com/andrius/archives/000069.html

      Andriau, tavo projektus vis paskaitinėdavau, tegu ir ne visada kruopščiai
      ir atidžiai. Bendriausias mano įspūdis yra tas, kad projektai
      ideologiškai skamba gerai, bet galimybės ir keliai juos realizuoti
      praktiškai yra ne ypač aiškūs. Pvz., ar iš tiesų pavyktų įtraukti tiek
      daug naujų žmonių į darbus ir juos paskui suvaldyti?

      Mano padėtis tokia, kad šiuo metu negalėčiau imtis jokio naujo didesnio
      darbo, kadangi ir taip esu apsikrovęs darbais daugiau negu pakankamai.
      Minčių sodo veiklai galiu skirti gal tik 2-3 val. per savaitę. Gruodžio
      mėnesį baigsis VDU semestras, tad sausio mėnesį gal turėsiu daugiau laiko.
      Bet ir to iš anksto negaliu tiksliai numatyti.

      Kol kas tiek. Tikiuosi, susitiksime Lietuvoje.

      Raimundas