atšaukiam Varėnos sueigą

    Message 1 of 2 , Apr 3, 2003
      Labas visiems,

      Kalbėjau su Algirdu Juškevičiumi. Kadangi aš vienas, kiek žinom,
      tedalyvausiu Varėno sueigoje, o man dabar reikia labai rūpintis darbais,
      užsakymais užsienyje, tad nusprendžiau atšaukti sueigą.

      Sąlygos Varėnoje manau labai geros, ir galėsime gal rudenį ką nors surengti.

      Susitikime su Jolanta Balčiūniene iš tikrųjų kalbėjome ne konkrečiai
      apie Socrates programą, o plačiau, ir tai bus sunku aprašyti. Yra
      Socrates programos puslapiai http://www.socrates.lt Kita programa yra
      Leonardo http://www.leonardo.lt Taip pat davė naudingą nuorodą į adresų
      knygą kurioje išvardintos visos programos susijusios su rytų Europos
      integracija:
      http://europa.eu.int/comm/enlargement/pas/phare/abook.htm
      taip pat žiūrėti http://europa.eu.int/comm/enlargement

      Tikimybė didelė, kad išvyksiu porai mėnesių matematiką dėstyti JAV karo
      laivyne, gal Persų įlankoje. http://www.home.earthlink.net/~ctcpace
      Būtų gerai pagalvoti, kokios "Minčių sodo" veiklos norėtumėme, man
      išvykus. Galėčiau dar kiek palaikyti, paruošti.

      Kviečiu visus kas nebus kur nors išvykę apsilankyti Liaudies kūrybos
      klube "Atžalyne" šį šeštadienį, nuo 10:00 iki 18:00 į mūsų talką.
      Tvarkysime savo teritoriją. Rasim progų ir pabendrauti, susipažinti.
      Galite prieš tai paskambinti, ar palikti žinią 2645950. Paaiškinsiu
      kaip atvažiuoti. O kas prisidės, nemokamai dalyvaus diskotekoje ;)

      Rašykime,

      +370 (5) 2645950
      Vilnius
    • Rytis Umbrasas
      Message 2 of 2 , Apr 5, 2003
        Andriau,

        Mažai turiu laiko skaitymui, tačiau jaučiu kaip kvaila būtų pražiopsot
        progą, kai tavo bibliotelkėlė vis dar pas mane.

        Siuntinio viršuje radau "Infornmation Rules" ir su pasimėgavimu skaitau.
        Štai šioje knygoje rašoma labai tiksliai apie tai, ką bandau "intuityviai"
        atspėti.

        Mane sužavėjo tas faktas, kad yra galvojama apie naujovių atsiradimo,
        diegimo dėsningumus ir ekonomiją.
        Kai aš vis agituoju už naujovę - "susirašinėkime lietuviškai su visom
        raidėm" tai tik intuityviai jaučiu, kad tam pasiekti, būtina, kad perėjimo
        į naujovę "kaina" būtų minimali. Todėl ir siekiam ją kiek galima sumažinti.
        Pirmiausia aiškindami kaip tai atlikti puslapyje www.liks.lt/elpaliet.htm o
        taip pat susisiekdami su programinės įrangos gamintojais. (Beje Microsoft
        vis dar praktikoje "nežino" koks koduotės standartas tinka Lietuvai ir
        Latvijai. PAtikrinau MS Office 11 beta ir įsitikinau, kad ir šitas
        daikčiukas sukels problemų lietuviškai susirašinėjantiems. Lietuva
        nykstamai mažas dydis ir be politikų įsikišimo Microsoft atrodo neskubės
        reaguoti į LT poreikius)

        Nepakanka žinoti "ko reikia". Svarbu ir tai, kaip sunku naujokui
        "persijungti" į naujovę. Kiek problemų jis sutiks, kokia jo motyvacija ir
        pn.

        Šioje knuygoje pateikiami pavyzdžiai iš televizijos, audio aparatūros,
        kompiuterijos istorijos yra būtent tokie, apie ką ir aš galvojau. Linksma
        skaityti, kai atrodo, kad kažkas kitas "nusirašė" :)

        Kartais padiskutuoju ir apie lietuvišką klaviatūrą. Retas kas žino, kad yra
        geresnis lietuviškų raidžių išdėstymo klaviatūroje būdas. Jis beje laikomas
        "standartiniu". Ir rodos taip paprasta vienam individui "pereiti prie
        standarto". Tačiau visuomenėje ji nepaplitus. Ir greitai nepaplis, nes yra
        toks dalykas kaip "COLLECTIVE SWITCHING COSTS"

        Viktorai ir kiti, kas domitės kodėl geras dalykas ne visada lengvai
        paplinta arba visai nepaplinta.. Paskaitykite skyrelį apie tai, kodėl
        netobulas QWERTY spausdinimo mašinėlės klaviatūra taip ir liko nugalėjusi
        tobulesnę "The Dvorak layout, patented in 1932" Nesusilaikiau nepacitavęs
        savo "virtuvėje":
        http://papartis.infoseka.lt/Virtuv/elpaliet/qwerty.htm
        Šiaip norėtųsi visą knygą cituoti .. :)

        Man šis skyrelis ypač patiko. Norėčiau, kad jį perskaitytų ir lietuviškos
        klaviatūros kūrėjai ir tie, kas galvoja apie naujovių diegimą informacinėse
        technologijose.

        Andriau, aš galėčiau tavo bibliotekėlę grąžinti apie balandžio 15-16.
        Maždaug tada tikriausiai bus kas galėtų ją atgabenti į Vilnių. Be to mano
        vienas draugas kas dien važinėja į Vilnių į darbą, tai manau galėtų taip
        pat atvežti, tik jo darbas yra kažkur šioj Vilniaus pusėj (žiūrint iš
        Alytaus), tai nežinau ar patogu tau būtų jų važiuoti.

        Šauniai padirbėjai su tais projektais. Atrodo turėsi įdomią kelionę. Sėkmės
        tau. Lauksim įspūdžių ir žinučių kaip sekasi.

        Rytis