Re: Re: depresija.lt svetaines kurimas

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 10 , Feb 11, 2003
      Ketvirtadienis man tinka, galėčiau atvažiuoti į KTU Informatikos fakultetą
      nuo 16 val. Bet reikia ir kad Ieva galėtų dalyvauti, siunčiu šio atsakymo
      kopiją jai, kad pasakytų, kada ji galėtų ketvirtadienį.

      Raimundas

      Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com writes:

      >Sveiki, Raimundai ir Broniau,
      >
      >a¸i˛, kad atsiliep‘te. Svarstydama apie dienas susitikimui manau, kad d‘l
      >darbo man b˛tæ palankesnis ketvirtadienis. I¶ Vilniaus gal‘¸iau
      >i¶va?iuoti apie 11val, tai Kaune b˛¸iau apie 13.
      >D‘l penktadienio tur‘¸iau pasitarti su kolegomis. Jei mane i¶leistæ visai
      >dienai, tai gal‘¸iau i¶va?iuoti i¶ pat ryto. Apie tai para¶ysiu ryt, bet
      >taip pat po darbo, nes i¶ ten negaliu prisijungti prie ¶ios d‘?ut‘s.
      >
      >Dienos klausimas lieka pusiau atviras ir IKI.
      >
      >Giedr‘

    • Bronius Tamulynas
      Message 2 of 10 , Feb 11, 2003
        Tik kalbėjau su Ieva jai tinka ketvirtadienis 16-16.30.
        Aš taip pat galiu. Taigi judam.

        Bronius