TheBrain (makaule)

    Message 1 of 1 , Jan 10, 2003
      Zigmai,

      Ačiū už laišką apie TheBrain programinę įrangą, kurią pridedu žemiau
      (autorinės teisės išsaugojamos). Prieš pora metų Minčių sodas sulaukė
      paramos iš šios įmonės kurti standartą programine įranga tvarkomų
      minčių pasikeitimui.

      Štai nuoroda į laišką verslininko ieškančio platinimui TheBrain su
      paruoštu turiniu, kaip kad jūs turite, siūlo pinigų, kiek suprantu.
      ir dar pridedu žemiau.

      TheBrain siūlome nemokamai mūsų nariams. Gal Zigmas ar kas nors kitas
      sutiktų licenzijas dalinti mūsų nariams, kas panorėtų? Man tai būtų
      pagalba, o jums tiesioginis ryšys su kitais TheBrain naudotojais. Ir
      taip pat galėtumėte dalį TheBrain nemokamai išdalinti savo nuožiūra ir
      nenariams.

      Taip pat Zigmo ir kitų prašau pagalbos. Norėčiau, kad Lietuva arba
      Europos Sąjunga palaikyti "atvirų darbų rinką"
      http://www.ms.lt/openwork/ Su tuo tikslu ketinu įtraukti "savarankiškai
      mąstančius" politikus, ekonimistus, ir taip toliau. Laukiam minčių, ką
      galėtumėme supažindinti su Minčių sodo veikla, arba net įtraukti, arba
      sulaukti patarimų, pritarimo ir palaikymo.

      http://www.ms.lt/lt/
      ms@...