Re: Marcinkonys

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 8 , Nov 26, 2002
      Sveikas, Sauliau, sveiki, kiti,

      patvirtinu savo dalyvavimą Marcinkonių sueigoje. Planuoju atvažiuoti
      gruodžio 27, tikiuosi, iki pietų. Galbūt, kartu su Broniumi, jei jis irgi
      važiuotų tokiu laiku. Išvažiuoti manau gruodžio 29 ryte. Miegmaišį
      pasiimti ir jame nakvoti galiu.

      Dėl sueigos programos kol kas mintys tokios.

      Pirma, labai svarbi sueigos šeimininkų nuomonė. Ką Sakalai galėtų
      pasiūlyti? Arba ko norėtų?

      Antra idėja yra susijusi su tuo, kad į sueigą turėtų atvažiuoti bent keli
      kompiuterininkai. Manau, galėtume padėti tiems marcinkoniškiams, kurie
      turi kompiuterius, bet nepakankamai žino, ką su jais daryti. Pamokyti juos
      ko nors naujo, kas jiems būtų naudinga. Ar bent parodyti. Visų pirma
      galvoju, aišku, apie Saulių. Bet gal ir dar tokių yra?

      Trečia, Andrius turėtų būti pilnas įspūdžių po savo kelionių.

      Ketvirta, jau esu rašęs, kad apsiimu trumpai papasakoti apie Mokymosi
      sekcijos sueigą Klaipėdoje.

      Įdomu, koks bus oras tuo metu? Panašu, kad bus daug sniego. Pasivaikščioti
      po mišką turėtų būti įdomu.

      Raimundas