tarpzemyninis susitikimas

    Message 1 of 1 , Oct 28, 2002
      Labas visiems! Kviečiu visus pasiplepėti rytoj

      http://avalon.archcon.com/openidea/publicdomain/chat/MainChat

      nuo 19:00 iki 21:00 Lietuvos laiku, nuo 11:00 iki 13:00 Čikagos laiku
      (pas mus pasikeitė laikas). Aš būsiu, bet tik pradžioje kadangi teks
      važiuoti į miestą.

      Atrodo, mus Čikagoje aplankys Jeff Archambeault iš
      http://www.openideaproject.org kurių svetaine naudojamės savo
      pasiplepėjimams. Jis atsiliepė į mano laišką apie svetainės tobulinimą.
      Bendrai norėtumėme išvystyti bendradarbiavima. Tad tikiu tą
      savaitgalį kada jis čia bus galėtumėme bendrai dirbti - mes ryte
      Čikagoje, jūs vakare Lietuvoje - plepėtis, mokytis programavimo, ir
      tobulinti svetainę.

      Įdomu, kas norėtų dalyvauti, ir ar iš savo namų, ar gal galėtumėme taip
      pat surasti universitetą, institutą ar kitą vietą kur būtų geras ryšys
      kad galėtumėme gerai dirbti.

      Taip pat tikiu surengsime susitikimą su lietuviais Čikagoje gal Balzeko
      muziejuje, taip pat manau rinksimės, kartu su amerikiečiais, pas mano
      draugą David Ellison-Bey gyvenantį Englewood rajone, taip pat pas
      Antonio Diaz meksikiečių organizacijos būste ir restaurane. Žodžiu
      nusimato veiklos, parašysiu daugiau, ir laukiu minčių.

      Čikagoje