Re: [Minciu_sodas_LT] Vytauto filmai Dalios puslapyje ir kur dar?

  • Rytis Umbrasas
    Message 1 of 4 , Sep 14, 2002
      > labai noreciau parsisiusti "Skrydis virš Lietuvos" , nes sedziu Norvegijoje ir kankina nostalgija, tik nezinau ar modemas patems.
      > Velniskai uzsiemes ir nezinau kada vel busiu laisvesnis...Noreciau prisijungti prie jusu diskusiju, gal pavyks antradieni gauti
      interneta.
      > linkejimai visiems
      > Su pag. Grytis2002

      Išsiunčiau tau nuorodą el.paštu.
      Modemu bus sunkoka 50mb pasiimti. Filmas nostalgiją tik dar labiau padidins :)

      Vytautas tai sakė, kad neprieštarautų jo filmų plitimui ir internetu,
      bet šio filmo autorių nuomonės neturiu, todėl ir nuorodą pasiunčiau asmeniškai o ne viešai.

      Iki

      R.
    • Dalia
      Message 2 of 4 , Sep 15, 2002

        Rytis rašė:
        >Dalia, gal Vytautas sutiktų pateikti kokį nors adresą, kurį padėtum
        >šalia filmų sąrašo: http://mintys.cabletv.lt/filmai.htm
        >Dabar sąrašas yra, bet nežinia į ką kreiptis, norint pamatyti vieną
        >ar kitą filmą, kur ir kaip jį įsigyti.

        Ačiū už pastabą. Parašiau šiandien Vytui ir gavau iš jo adresą
        tokiems kontaktams. Jį ten ir padėjau, kur Rytis patarė - aukščiau
        nurodytu adresu.

        Keisti sutapimai, Ryti, - parašiau keliais sakiniais Vytui apie tą
        mūsų diskusiją „neįtikėtini atsitiktinumai“ (gal teisingiau būtų
        vadinti „...įvykiai“)ir po valandos gavau laišką su straipsniu „Kodėl
        sausra?“ analogiška tema, gražiai susiejančia su mūsų gyvenimo
        aktualijomis, kiek suprantu, neseniai rašytą.
        Kam įdomu, paskaitykite, koks jo požiūris į tuos atsitiktinius
        reiškinius:
        http://mintys.cabletv.lt/sausra.htm

        Žaviuosi jo minčių lengvumu.

        >Jei kas norėtumėte pamatyti to "Skrydis virš Lietuvos" kompiuterinį
        >variantą, galite man parašyti ir aš atsiųsiu savo kompiuterio
        >nuorodą.

        Ryti, noriu tos nuorodos, jei nesunku, atsiųsk.

        Dėl sueigos Palangoje.
        Parašysiu Saidui ir paklausiu, ar jis dar bus Palangoje spalio
        pradžioje. Bijau, kad dėl didelio savo užimtumo ir rūpesčių
        konferencijos laiškus ne visus paskaito (bent jau man taip sakė).
        Kai bus kokių žinių, parašysiu visiems.
        Giedre, ar pasveiko Tavo vaikutis?
        Aš norėčiau į tą sueigą Palangoj, jei išeitų.
        Man aktualu WEB programavimas.

        Geros ateinančios darbo savaitės.

        Dalia

        Melodijos ir logotipai jau ir Ericsson telefonams, palaikantiems
        sias funkcijas - pridek kodo gale raidele e
        Logotipai ir melodijos: http://sms.delfi.lt/