Re: [Minciu_sodas_LT] Vytauto filmai Dalios puslapyje ir kur dar?

  • Rytis
    Message 1 of 4 , Sep 14, 2002
      Sveikutis Ryti
      labai noreciau parsisiusti "Skrydis virð Lietuvos" , nes sedziu Norvegijoje ir kankina nostalgija, tik nezinau ar modemas patems.
      Velniskai uzsiemes ir nezinau kada vel busiu laisvesnis...Noreciau prisijungti prie jusu diskusiju, gal pavyks antradieni gauti interneta.
      linkejimai visiems
      Su pag. Grytis2002
      Rytis Umbrasas <rytis@...> wrote: Sveiki,

      Anykðèiuose domëjausi kaip padëti þmonëms pamatyti Vytauto filmus.

      O ðiandienà gërëjausi filmu rodytu Expo 2000 parodoje.
      Já parsisiunèiau internetu. Man tai buvo realiausia galimybë pamatyti ðá filmà.

      Aiðku kokybë bûtø kitokia kino teatre, bet man jau geriau pamatyti kompiuteryje, nei likt visai jo nemaèius. Juk gyvenu provincijoje
      o ne kokiam hanoveryje.

      Bûtø puiku galëti ir Vytauto filmus taip parsisiøsti.

      Dalia, gal Vytautas sutiktø pateikti koká nors adresà, kurá padëtum ðalia filmø sàraðo:
      http://mintys.cabletv.lt/filmai.htm

      Dabar sàraðas yra, bet neþinia á kà kreiptis, norint pamatyti vienà ar kità filmà, kur ir kaip já ásigyti.

      Vienas paþástamas lietuvis Londone ðiandien pasiëmë filmà "Skrydis virð Lietuvos" tiesiai ið mano kompiuterio ir vakare papraðë dar
      ko nors tokio :)

      Að jam parodþiau Dalios nuorodà su Vytauto filmais, taèiau neaiðku kaip jis bûdamas Londone galëtø pamatyti juos.
      Nusprendëm, kad kai sugráð per kalëdas nusipirks ið Vytauto keletà já dominanèiø filmø.

      Domëjausi kiek kainuotø firmoje nuskaityti filmus á skaitmeniná pavidalà. Kaina buvo aiðkiai mums per didelë. Nepamenu net, bet uþ
      minutæ rodos 2-3Lt.

      Todël kol kas reikia naudoti tradiciná platinimo bûdà. Kas susidomi, papraðo kasetës ir gauna jà paðtu.
      Dalia pasikalbëk su Vytautu ar jis uþsiimtø filmo pasiuntimu norintiems?
      Þinoma kaina dël to gali pakilti, bet Londone nostalgijos kankinaman lietuviui tikriausiai jau nëra svarbu ar geras filmas kainuoja
      15Lt ar 35Lt.

      O að kada nors rasiu galimybæ Vytauto nors keletà filmø nuskaityti ir padëti internete.

      Jei kas norëtumëte pamatyti to "Skrydis virð Lietuvos" kompiuteriná variantà, galite man paraðyti ir að atsiøsiu savo kompiuterio
      nuorodà.
      Tai maþdaug 50mb dydþio "gabalas".

      Kiek neaiðku ið mano ðio minèiø kratinio kas bendro tarp Vytauto filmø ir to "Skrydis virð Lietuvos"
      Nieko bendro. "Skrydis virð Lietuvos" lengvai keliauja internetu ir noris taip pat padëti plisti ir kitiems geriems ir
      nestandartiniams filmams. Internetas - patogi vieta tokiø dalykø platinimui.

      Sëkmës visiems.

      Laiðkus siøsti: minciu_sodas_lt@yahoogroups.com

    • Rytis Umbrasas
      Message 2 of 4 , Sep 14, 2002
        > labai noreciau parsisiusti "Skrydis virš Lietuvos" , nes sedziu Norvegijoje ir kankina nostalgija, tik nezinau ar modemas patems.
        > Velniskai uzsiemes ir nezinau kada vel busiu laisvesnis...Noreciau prisijungti prie jusu diskusiju, gal pavyks antradieni gauti
        interneta.
        > linkejimai visiems
        > Su pag. Grytis2002

        Išsiunčiau tau nuorodą el.paštu.
        Modemu bus sunkoka 50mb pasiimti. Filmas nostalgiją tik dar labiau padidins :)

        Vytautas tai sakė, kad neprieštarautų jo filmų plitimui ir internetu,
        bet šio filmo autorių nuomonės neturiu, todėl ir nuorodą pasiunčiau asmeniškai o ne viešai.

        Iki

        R.
      • Dalia
        Message 3 of 4 , Sep 15, 2002

          Rytis rašė:
          >Dalia, gal Vytautas sutiktų pateikti kokį nors adresą, kurį padėtum
          >šalia filmų sąrašo: http://mintys.cabletv.lt/filmai.htm
          >Dabar sąrašas yra, bet nežinia į ką kreiptis, norint pamatyti vieną
          >ar kitą filmą, kur ir kaip jį įsigyti.

          Ačiū už pastabą. Parašiau šiandien Vytui ir gavau iš jo adresą
          tokiems kontaktams. Jį ten ir padėjau, kur Rytis patarė - aukščiau
          nurodytu adresu.

          Keisti sutapimai, Ryti, - parašiau keliais sakiniais Vytui apie tą
          mūsų diskusiją „neįtikėtini atsitiktinumai“ (gal teisingiau būtų
          vadinti „...įvykiai“)ir po valandos gavau laišką su straipsniu „Kodėl
          sausra?“ analogiška tema, gražiai susiejančia su mūsų gyvenimo
          aktualijomis, kiek suprantu, neseniai rašytą.
          Kam įdomu, paskaitykite, koks jo požiūris į tuos atsitiktinius
          reiškinius:
          http://mintys.cabletv.lt/sausra.htm

          Žaviuosi jo minčių lengvumu.

          >Jei kas norėtumėte pamatyti to "Skrydis virš Lietuvos" kompiuterinį
          >variantą, galite man parašyti ir aš atsiųsiu savo kompiuterio
          >nuorodą.

          Ryti, noriu tos nuorodos, jei nesunku, atsiųsk.

          Dėl sueigos Palangoje.
          Parašysiu Saidui ir paklausiu, ar jis dar bus Palangoje spalio
          pradžioje. Bijau, kad dėl didelio savo užimtumo ir rūpesčių
          konferencijos laiškus ne visus paskaito (bent jau man taip sakė).
          Kai bus kokių žinių, parašysiu visiems.
          Giedre, ar pasveiko Tavo vaikutis?
          Aš norėčiau į tą sueigą Palangoj, jei išeitų.
          Man aktualu WEB programavimas.

          Geros ateinančios darbo savaitės.

          Dalia

          Melodijos ir logotipai jau ir Ericsson telefonams, palaikantiems
          sias funkcijas - pridek kodo gale raidele e
          Logotipai ir melodijos: http://sms.delfi.lt/