Re(2): Apie mus rusu kalba

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 3 , Sep 1, 2002

      aš irgi paskaičiau tą straipsnį. Rytis teisus, parašyta gerai. Nors ir su
      abejone, švelnia ironija.

      Minciu_sodas_LT@yahoogroups.com writes:

      >Ačiū, Andriau..
      >
      >Ten labai gražiai parašyta tai, apie ką ir aš vis galvojau ir kartais .
      >Apie tai, kad išsakyta mintis - melas :)
      >Apie tai, kad ji užrašyta pakinta.. Apie tai, kaip sunku "pagauti
      >mintį"..

      Tuo pačiu sunku ir perduoti mintis kitiems. Ir mintys nebūtinai yra
      tokios, kurias galima užrašyti. Mintis galima perduoti muzika,
      paveikslais, dar kitaip, ar ne? Yra dar intuicija, taip pat pakankamai
      mįslingas dalykas.

      >Bet jie šaunuoliai, kad taip gerai sugebėjo išsiaiškinti Minčių Sodo
      >sumanymus ir parašyti visai įdomų linksmai ironišką
      >straipsnelį.

      Manau, jie pamatė ir iš dalies suprato tik dalį Minčių sodo tikslų ir
      veiklos. Bet ir tai gerai, kad patys susirado, patys pabandė išsiaiškinti.
      Ir nusprendė, kad tai pakankamai vertinga, kad apie tai reikia parašyti.

      >Reikėtų tą nuorodą ir Baltarusių grupei nusiųsti.. Jiems lengviau būtų
      >rusiškai padėti ten kokių nors komentarų.
      >
      >Rytis

      Aš prieš kurį laiką žiūrėjau, tai man susidarė įspūdis, kad baltarusių
      grupė yra visiškai neaktyvi. Nežinia, ar iš viso yra tokia grupė.

      Raimundas