Re: Klaipėdai 750

  • Raimundas Vaitkevicius
    Message 1 of 2 , Aug 12, 2002
      Nors ir pavėluotai, bet atsiliepiu į ankstesnį Valdo laišką apie Jūros
      šventę Klaipėdoje. Būčiau nuvažiavęs, bet tuo metu kaip tik vyko kitas
      renginys. Bet esu dalyvavęs prieš porą metų. Jau tada neblogai atrodė ta
      šventė. O dabar, rašo Valdas, šventė buvo tikrai puiki. Ne tik jis taip
      rašo. Mūsų "Kauno dienoje" irgi apie tą šventę parašė labai teigiamai. Ir
      gailisi, kad Kaune nepavyksta suorganizuoti nieko panašaus. Kodėl taip
      yra, nežinia. Ar mums su valdžia labai nesiseka, ar čia kažkas kita
      nulemia. Gal dėl to, kad Kaunas ilgai negalėjo pasirinkti savo gimtadienio?

      Manau, kiekvienas kraštas, kiekvienas miestas ir miestelis turėtų turėti
      panašias šventes.

      Raimundas