Re:_Sueiga_Anykðèiuose

  • daliastep
    Message 1 of 6 , Aug 12, 2002

      jei palapines imsite tik dël to, kad nuogàstaujate, kad gali
      neuþtekti vietø, tai tikrai nebijokite: vietø ÞÛM bendrabutyje uþteks
      visiems. Mes prieð kai kalbëjom, neþinojom, kiek tiksliai bus þmoniø,
      sakëme nuo 5 iki 15. Bet manau, jie gali ir didesná kieká priimti.
      Viktoras su JPM darë stovyklà liepos mën, tai ten gal apie 40 þmoniø
      uþsakinëjau, jei gerai pamenu. Viktorai, ar nepamelavau?
      Gal gali paraðyti trumpai, kokios ten sàlygos? Sakei, geros, að dar
      nespëjau ten nuvaþiuoti paþiûrëti.

      O dël planø keitimosi, tai visai ne dël to, kad èia kam nors trûktø
      ar mus atsisakytø priimti, o ieðkant geresnio varianto.

      Jei dël to, kad nereiktø mokëti, tada jûsø valia. Tik lyg ir þada,
      kad lietûs prasidës. Ðiaip nëra skirtumo, kaip nuspræsite patys.
      Kiek reikës vietø, tiek ir paimsime, manau.

      O ÞÛM patogi tuo, kad ten turi ir videomagnetofonà, ir kompiuteriø
      klasæ, jei reiktø, ir internetas yra. Gal ðiandien nuvaþiuosiu
      paþiûrëti, kiek ten þmoniø tilps, jei Audriø pagausiu (jie ten
      atostogauja dabar, reiks ið namø kviestis).

      Kur jûs palapines statysite, neþinau. Èia gi miestas. Nebent kur prie
      upës aukðèiau miesto... Man bûtø nejauku mieste. Visokio
      plauko „lakðtingalø" pilnos Ðventosios pakrantës vakarais... :)

      Patumsio Valentino telefonø knygoje nëra, yra Jonas, gyv. Liepdegënø
      kaime (neþinau, kur jis, vëliau paklausiu tikrø vietiniø).
      Pasistengsiu suþinoti, ar èia tø paèiø namø telefonas.

      Iki.
      Dalia

      --- In Minciu_sodas_LT@y..., "giedre " <giedre@t...> wrote:
      > Sveika, Dalia,
      >
      > atvyksiu sava masina is Vilniaus. Kol kas bendrakeileiviu neturiu,
      nes nieko nepazistu :)
      > Kartu norejau paklausti, ar nesikeicia nakvynes planas? Galeciau
      atsivezti savo patalyne, miegmaisi ir netgi palapine, jei butu
      daugiau panasiu gyventoju po atviru dangum.
      > Tiesa, dar nesidomejau oru prognozemis.
      >
      > Giedre
    • giedre

        Message 3 of 6 , Aug 12, 2002
          Sveiki!

          2002 m. rugpjūčio 12 d. 12:25 daliastep rašė:

          > jei palapines imsite tik dėl to, kad nuogąstaujate, kad gali neužtekti
          > vietų, tai tikrai nebijokite: vietų ŽŪM bendrabutyje užteks visiems.

          Puiku, kad Dalia aiškiai parašė! Čia iš tiesų subtilus klausimas. Jei Anykščių
          žemės ūkio mokyklos bendrabutis dabar tuščias ir visas aukštas bus atrakintas
          specialiai šio renginio dalyviams, tai šeimininkai, be abejo, norėtų daugiau uždirbti ir
          Daliai būtų nesmagu, jei ten nakvotų tik trys žmonės, o kitiems ji dar ieškotų vietos,
          kur nemokamai galima stovyklauti (aišku, kad negali statytis palapinę po
          bendrabučio langais -- tai privati valda!).

          Esu organizavęs panašių renginių, tad puikiai žinau, jog visokios išimtys yra
          galvos skausmas organizatoriui. Jei turime 12 Lt, tai ramiai nakvokime siūlomame
          bendrabutyje. Na, jei kam pinigai baigėsi, o susitikime labai norisi dalyvauti, ką
          darysi, tas turės ieškotis arba nemokamos stovyklavietės, ar tiesiog paėjėti keletą
          kilometrų už Anykščių ir įsitaisyti kur nors miške (čia dar ne Europa). Taigi pritariu
          Giedrei, kad neverta skaidytis į dvi naktines stovyklas.

          > Mes prieš kai kalbėjom, nežinojom, kiek tiksliai bus žmonių,
          > sakėme nuo 5 iki 15. Bet manau, jie gali ir didesnį kiekį priimti.
          > Viktoras su JPM darė stovyklą liepos mėn, tai ten gal apie 40 žmonių
          > užsakinėjau, jei gerai pamenu. Viktorai, ar nepamelavau?

          Mes buvome 45, bet jie gali priimti ir daugiau.

          > Gal gali parašyti trumpai, kokios ten sąlygos? Sakei, geros, aš dar
          > nespėjau ten nuvažiuoti pažiūrėti.

          Pakankamai geros, bent jau tikrai geresnės negu Vilkaviškio ž. ū. mokyklos
          bendrabutyje. Kambariai sublokuoti po du, turi bendrą tualetą ir kriauklę, lovos
          nesulūžę (tik jų tuomet buvo perdaug prikimšta -- gal kam reikėjo 80 vietų?), tapetai
          nenulaupyti, tad man liko tikrai geras įspūdis (už 12 Lt, nepamirškime!). Rūsy yra
          dušas (raktai -- pas budinčią).

          > O ŽŪM patogi tuo, kad ten turi ir videomagnetofoną, ir kompiuterių
          > klasę, jei reiktų, ir internetas yra.

          Iš interneto jie daro biznelį -- ima iš vietos jaunimo pinigus už valandas. Gali
          ir iš mūsų paprašyti mokesčio už kompiuterių klasę, nes tuo metu negalės aptarnauti
          vietinių. Internetas lėtas.

          > Gal šiandien nuvažiuosiu pažiūrėti, kiek ten žmonių tilps, jei Audrių
          > pagausiu

          Kažin ar verta Tau gaišti laiką. Aišku, kad tilpsime, o komforto pakaks
          vienai nakčiai tokio, koks yra :-). Tik reikia juos informuoti, kiek mūsų bus, kad baltos
          patalynės turėtų reikiamą komplektų skaičių. Beje, rankšluosčius geriau pasiimti
          savo, nes jei ir duos, tai kokį mažyčiuką.

          Viktoras
        • giedre
          Message 4 of 6 , Aug 12, 2002
            Daluze,

            jei vietos mokykloje uzteks - kam tos palapines? :) Negi skilsime i dvi naktines stovyklas vien del palapiniu? :)
            Neimsiu jos, bet miegmaisi isimesiu.
            Gal yra norinciu kartu vaziuoti is Vilniaus?
            Vis tiek vairuoju. :)

            Giedre

            P.S. Skaitau, kad raso Dalia, ir taip gaila organizatoriu pasidare...:(