Re: [Minciu_sodas_LT] Re: Sueiga Anykðèiuose

  • Mudis Salkauskas
    Message 1 of 3 , Jul 31, 2002
      Aciu uz atsakyma. Numatytos vietos palapinei neturiu. Jeigu patarsite -
      busiu dekingas.

      Apie savo planus parasysiu veliau, kai jie man paciam jau bus aiskesni.

      Iki,

      Mudis

      Message 2 of 3 , Aug 12, 2002
        Sveiki, Broniau ir Dalia,

        Rašytojas Liudas Gustainis irgi važiuos kartu, jei Bronius priims.

        O Valentino Patumsio telefoną ar el. pašto adresą ir man būtų gerai
        turėti. Dirbau su juo Lietuvos energetikos institute, viename kambaryje
        sėdėjome. Jei jis Anykščiuose, būtų gerai nors susiskambinti.

        Raimundas

      • Bronius Tamulynas