Pagalba su lietuvybe Ryčiui

  • Rytis Umbrasas „ąčęėįšųūžĄČ
    Message 1 of 1 , Jul 21, 2002
      > P.S. Gal kas turite lietuviska "spelinga" jauciu kad daug klaidu darau

      Ryti, kadangi naudoji modernią el. pašto programą (Outlook Express), jokių techninių problemų su rašmenim nesutiktum, ir tavo
      skaitytojai nesutiktų, jei suderintum savo programą pagal www.liks.lt/elpaliet.htm#oe patarimus

      Parašyki man asmeniškai kokią OS ir tekstų rašymo programą vartoji, ir aš tau padėsiu įsirašyti lietuviškų tekstų rašybos tikrinimo
      programą.
      Ta programa kabinsis prie visų tavo žodžių, nes sąmoningai taikaisi ne prie lietuviško rašto o prie kompiuterio pseudo negalimybių..
      Iš tikro kompiuterias galima susirašinėti bet kuria pasaulio kalba. Išimčių dar neteko girdėti. Jei nepatikėjai, parašyk man
      asmeniškai, pabandyčiau konkrečiais patarimais įtikinti.

      Atsiliepdamas į Tavo temą savo ruožtu pasakyčiau, kad įvairiiais gyvenimo laikotarpiais skirtingai dėstome prioritetus. Ypač tai
      suprantame, kai prarandame ką turėję.

      Praradęs darbą galvoja, kad reikėjo daugiau dėmesi darbui skirti, o šeimą.. analogiškai.

      Stengiuosi vis pagalvoti, kaip būtų, jei prarasčiau. Tai man kartais padeda apsispręsti kas svarbiau.

      Irgi Rytis

      Umbrasas

      p.s. Lietuviškam tekstui persiųsti el. paštu geriausiai tinka windows-1257 (Baltic Windows) koduotė. Ja rašydami būsite tikri, kad
      jus perskaitys. Verta pasistengti.