Laiðkas

  • Dalia
    Message 1 of 2 , May 2, 2002
      Raimundai,
      ačiū už tų knygų pavadinimus.
      Jau sutvarkė mano delfi paštą, todėl rašau iš čia.
      Dėl baidarių žygio. Situacija tokia: Rimas atsisakė, per brangiai
      kainuotų dvi dienas negauti algos (pas juos griežtai, atostogų nebent
      neapmokamų išeitų). Vilius vėl serga, be to buvo sanatorijoje 18d.,
      vėl daug pamokų praleidęs, atsilikęs daug moksle.
      Lieku aš viena. Tų kliūčių, kurias galvojau būsiant, neliko.
      Iš principo galėčiau, dėl darbo, tikuosi susitarčiau.
      Bet man kilo abejonių:
      1. Baidarės neturiu.
      2. Gana toli tas kraštas. Nebent nuvažiuočiau sava mašina iki
      Marcinkonių, ten pas Saulių palikčiau mašiną, bet kaip po to iki jos
      dasikasti atgal? Nors gal čia ir ne problema. Reikia tą
      išsiaiškinti:autobusus, ar sutiktų Saulius ir kt.
      3. Ar beatlaikysiu fiziškai. Juk keliavau prieš 15 metų, o
      paskutinius du metus beveik nebesportuoju...
      4. Su drauge planuojame poilsinę kelionę į Kroatiją. Dar nežinome,
      kada, bet norime, kada pigiau, t.y. gegužės ar birželio mėn.

      Žodžiu, galva sukasi nuo visokių reikalų: vakar vėl buvome Vilniuje,
      Lietuvos aeroklubo 75-mečio minėjime, Rimas nors ir su „žaisliniais “
      lėktuvėliais dirba, bet ten buvo kviestas, rytoj vėl važiuoju - į
      Šaulius, mamytės kapą reikia aplankyti - Motinos diena.
      Nebėra kada atsikvėpti...
      Nebežinau, ar iš tokios niekur nebespėjančios „kvankos“ jums ten
      žygyje bus kokia nauda, juolab kad fiziškai nesu stipri, nei
      techninių baidarės dalykų neišmanau. :)

      Dalia

      <--------------------===========================-------------------->
      Siusk sms zinute su kodu 163391 i 1322
      ir gauk Sirdziu Edikai: Pergale jau cia melodija i savo Nokia
      Tai kainuos 1.95 Lt. Logotipai ir melodijos: http://sms.delfi.lt/
    • daliastep
      Message 2 of 2 , May 2, 2002
        Praeitas mano laiðkas buvo skirtas Raimundui asmeniðkai.
        Per neapsiþiûrëjimà pasiunèiau á grupæ.
        Atsipraðau visø.
        Pavasaris... :)

        Dalia