2116RE: [Minciu_sodas_LT] Ruošiamės Pasaulio banko mugei

  • Vaclovas Pranskunas
    Jun 2, 2004
      Sveiki visi,
      Norejau pasiteirauti kuo galeciau prisideti organizuojant ar apnakvinat atvykstančius i "Pasaulio banko muge". Kas dar atvyks i ja?
      Pats joje su mielu noru dalyvausiu. Ir norejau pasiteirauti paties Andriaus - ar del dalyvavimo birzelio 10 diena konferencijoje "ziniu forumas" man paciam del dalyvavimo registruotis ar kaipo "Minciu Sodas" atstovu kartu su Jumis ?

      Pagarbiai,
      --- Vaclovas