alt nua / a new article

  • L.G. McF
    Message 1 of 2 , May 20, 2013

      ---------- Forwarded message ----------
      From: Gearóid Ó Ceallaigh <gearoid_o_ceallaigh@...>
      Date: 2013/5/20

      A chairde,

      Tá alt nua saor in aisce agam faoi chultúr Gaelach ag:   /   I have a new, free article about Gaelic culture at:

      http://www.irishtribes.com/articles.html

      Chun freagra luath a fháil ar aon cheist nó trácht, cuir r-theachtaireachtaí chugam ag:  /  For fast response on any question or comment, send emails to me at:

      jerrykelly@...

      Le gach dea-ghuí,

      Gearóid / Jerry

    • oleoghain02
      Message 2 of 2 , May 20, 2013
        Jerry also has some articles about Irish Genealogy on his site.

        Is mise le meas,
        Gobnait
        Más mall, is mithid!