Re: [Meileserdve] Stevija

  • Renata G.
    Message 1 of 10 , Mar 18 4:35 AM
      Labai patogus budas apsaugoti cukraus ir saldikliu pramone....negi manot kitaip vaisvandeniu gamintojai nebutu "pasiciupe" tokio efektyvaus produkto? Juk ne siaipsau Lietuvoje nieko neisgirsi apie steviozida, nors jo tirpalais pasaulyje prekiaujama.
      Renata
      P.S. "Zalioje stoteleje" pirktos seklos sudygo neblogai...viena pati netycia prazudziau...bet 6 ar 7 augalus tureciau turet.

    • varztas
      Message 2 of 10 , Mar 18 1:42 PM
        visu pirma, ne jus, o as vienas viska dariau :)). Seklu ne auginau- daiginau. Vienas toks nekvailas zmogus patare: seklikes idet i perlenkta flaneles skiautele(jei labai gaila flaneliniu marskiniu-is bedos tiks ir GERAS popierinis ranksluostis). Ta visa reikala dedi i dezute, kurioje yra slapio zvyro. Dezute padedi LABAI siltai. taip galima ir bet kuriu seklu daiguma patikrinti. Sudygusias seklas padejau i vazona ANT zemes ir per sieteli labai plonai uzbarsciau dar grunto ant virsaus. Nezinau ar teisybe, ar ne, bet tas pats nekvailas zmogus man patare, kad stevija butinai reikia daiginti SVIESOJE. Gal tos sekliukes akis turi?:)
        Zeme. Naudoju savos gamybos substrata, nes kazkodel papykau ant visu maksiminiu istaigu. Ne del to, kad sutaupysiu kelis litus, bet, kad nemyliu as ju.. :) Paemiau meslo, kuris is rudems buvo gausiai sulasitytas mikrobiukais, skatinanciais puvima. Tas meslas per rudeni ir ziema virto nuostabiausiu humusu ar kaip ten ji vadina. Maisu su durpem ir vualia! turiu nuostabiausia substrata. Visus daigus jame auginu. kartais imaisau smelio.Vat ir visa ismintis.