Re: [Meileserdve] Stevija

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 10 , Mar 12 11:27 PM
      Aš turiu stevijos, tik nežinau koks jos daigumas. Padarom taip: duosiu tau, jei išaugs, tai sumokėsi. Del kainos susitarsim :)

      Laimis Zmuida

      2009 m. kovo 12 d. 08:18, Linas D. <linasd@...> rašė:
      Aš ir Kaune radau Žalioje Stotelėje, bet pakelis kainuoja 9lt :-)
      Jeigu niekas neturės, eisiu ten.

      Linas

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional

      <*> To change settings online go to:
         (Yahoo! ID required)

      <*> To change settings via email:
         mailto:Meileserdve-digest@yahoogroups.com
         mailto:Meileserdve-fullfeatured@yahoogroups.com

         http://docs.yahoo.com/info/terms/

    • Linas D.
      Message 2 of 10 , Mar 12 11:48 PM
        Taip ir padarom :-)

        2009/3/13 Laimis Zmuida <zmuida@...>:
        > Aš turiu stevijos, tik nežinau koks jos daigumas. Padarom taip: duosiu tau,
        > jei išaugs, tai sumokėsi. Del kainos susitarsim :)
        >
        > Laimis Zmuida

      • varztas
        Message 3 of 10 , Mar 17 1:34 PM
          Atsargiai su Lietuvoje pirktomis stevijos seklomis. Is dvieju pakeliu seklu(20 seklikiu) isdygo tik viena :(. Pirkta firmoje "Seklos". Dabar bandoma "Erfurto seklu" seklikes.
        • Laimis Zmuida
          Message 4 of 10 , Mar 17 2:42 PM
            Varztas, o jus kaip auginote seklas? Kiek uzkaset po zeme ir kaip apdenget? Kokia zeme?

            Laimis Zmuida

            2009 m. kovo 17 d. 12:34, varztas <varztas@...> rašė:

            Atsargiai su Lietuvoje pirktomis stevijos seklomis. Is dvieju pakeliu seklu(20 seklikiu) isdygo tik viena :(. Pirkta firmoje "Seklos". Dabar bandoma "Erfurto seklu" seklikes.

          • Maug Lee
            Message 5 of 10 , Mar 18 12:31 AM
              čia dėl įdomumo, kas nežinot:

              3. Į Lietuvos Respublikos rinką draudžiama pateikti kaip naują maisto produktą
              ar naują maisto ingredientą:
              3.1. Stevia rebaudiana Bertoni augalus ir džiovintus lapus;
              http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=219784&p_query=stevia&p_tr2=2

              Taip, kad jei turgely pardavinėsit lapus – kontrabanda :)
              Dėl tokių „įsakymų“ kilmės galite pasidomėti internete: kodėl iki šiol
              Europoje stevija „nėra ištirta“; kokia jos reikšmė saldiklių pramonėje; ką
              apie stevija mano Japonija.
              --
              M.Lee
            • Renata G.
              Message 6 of 10 , Mar 18 4:35 AM
                Labai patogus budas apsaugoti cukraus ir saldikliu pramone....negi manot kitaip vaisvandeniu gamintojai nebutu "pasiciupe" tokio efektyvaus produkto? Juk ne siaipsau Lietuvoje nieko neisgirsi apie steviozida, nors jo tirpalais pasaulyje prekiaujama.
                Renata
                P.S. "Zalioje stoteleje" pirktos seklos sudygo neblogai...viena pati netycia prazudziau...bet 6 ar 7 augalus tureciau turet.

              • varztas
                Message 7 of 10 , Mar 18 1:42 PM
                  visu pirma, ne jus, o as vienas viska dariau :)). Seklu ne auginau- daiginau. Vienas toks nekvailas zmogus patare: seklikes idet i perlenkta flaneles skiautele(jei labai gaila flaneliniu marskiniu-is bedos tiks ir GERAS popierinis ranksluostis). Ta visa reikala dedi i dezute, kurioje yra slapio zvyro. Dezute padedi LABAI siltai. taip galima ir bet kuriu seklu daiguma patikrinti. Sudygusias seklas padejau i vazona ANT zemes ir per sieteli labai plonai uzbarsciau dar grunto ant virsaus. Nezinau ar teisybe, ar ne, bet tas pats nekvailas zmogus man patare, kad stevija butinai reikia daiginti SVIESOJE. Gal tos sekliukes akis turi?:)
                  Zeme. Naudoju savos gamybos substrata, nes kazkodel papykau ant visu maksiminiu istaigu. Ne del to, kad sutaupysiu kelis litus, bet, kad nemyliu as ju.. :) Paemiau meslo, kuris is rudems buvo gausiai sulasitytas mikrobiukais, skatinanciais puvima. Tas meslas per rudeni ir ziema virto nuostabiausiu humusu ar kaip ten ji vadina. Maisu su durpem ir vualia! turiu nuostabiausia substrata. Visus daigus jame auginu. kartais imaisau smelio.Vat ir visa ismintis.