siuo metu gamtoje valgoma

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 2 , Dec 15, 2008
      Sveiki,

      Mieste jau mazai ka gali rasti. Visos zolytes kazkaip sunyke, taciau jai kas nuvaziuosite i gamta, tai pastebesit, kad dar dabar yra zaliuojanciu augalu. Is visos tos zalumos galima pasigaminti zaliavalgisku kokteiliu. I tokius kokteilius tinka net ir nuodingi augalai, nes susimaise augalai vienas kita neutralizuoja. Placiau apie tai gali papasakoti Tadas. O as norejau apie kita dalyka papasakoti - apie tuos augalus, kuriuos galima dabar gamtoje valgyti ju nesumalus su blenderiu ir nesumaisius vienu su kitais. Tiesiog paimti viena kita lapa ir suvalgyti. Tokiu augalu yra ir siuo metu. Is lauko augalu siulau susirasti šakinį, o miske zaliuoja ziognages lapai. Yra ir kitu augalu siuo metu, bet as daugiau nespejau isbandyti. Siaip tiek sakinys, tiek ziognage vasara nevalgomi, taciau ziemos saltukui juos pasaldzius pas juos dingsta kartus prieskonis ir juos galima valgyti kaip salotas. Taip atsitinka su daug augalu, kuriu vasara negalima valgyti, o ziema galima. Problema tik ta, kad mieste as tokiu augalu nerandu arba nesinori ju skinti del uzterstos aplinkos, o nuvaziavus i sodyba ten viskas svaru ir yra ko uzvalgyti.

      Laimis Zmuida
    • Linas D.
      Message 2 of 2 , Dec 16, 2008
        Sveiki,

        aš kaime randu pakankamai daug žliūgės, kuri gana nejautri šalnoms ir
        tikrai skani. Sekanti pagal dažnumą yra dedešva, kuri irgi gan puikiai
        žaliuoja, o ir pašalę lapai gero skonio. Galiausiai likęs vienas kitas
        trauklapis. Jų skonis irgi priimtinas :-) Jeigu iš rūsio pasiimsite
        porą obuolių, tai vaikštinėdami ir jais užkąsdami žoles nesunkiai
        užvalgysite.
        Jeigu ne iš žolių, tai dar mačiau nemažai raudonuojančių putinų ir šermukšnių.

        Linas

        p.s. su nuodingais aš vis gi nepatarčiau taip iš karto bandymus daryti...