Re: [Meileserdve] dovanoju diemedzius

  • Violeta Ardickien�
    Message 1 of 11 , Oct 13, 2008
      Aš Laimi irgi noriu pasisodinti diemedžių Sidabriuose!:::))))
      Įdomu, paskui kaip jie dauginasi???
      Violeta

      2008/10/12, Laimis Zmuida <zmuida@...>:

      Sveiki,

      jau turiu diemedziu. Si antradieni tureciau juos kazkaip pristatyti i vilniaus kluba. Parasiau asmeniskai visiems, kurie norejo - Rasai, Renatai, Tomui, Rolandui, Arturui, Raimundui. Jei koki zmogu pamirsau, tai atsiliepkit, derinsim perdavimo aplinkybes. :)

      Beje, turbut liks siek tiek diemedziu, tai galima bus pasidalinti ir tiems vilniaus kluba, kurie neskaito interneto.

      Laimis Zmuida

      --
      Ne meilės turime ieškoti – turime surasti vartus, kuriuos atkėlus meilė savaime įžengs į mūsų gyvenimą.!!!