Re: [Meileserdve] medeliu apsaugai

  • Tadas Lomanas
    Message 1 of 26 , Oct 4, 2008
      atkreipiu demesi, pas mane erdvej nera nei vieno nesavaiminio medelio, daugiausia auga savaimines obelys bei kriauses ir daug ju stirnos labai sekmingai apskabo, taigi kazkur kur yra sodintu gal ir negrauzia savaiminuku, bet kur sodintu nera tai savaiminukai irgi labai malonus uzkandis, miskininkai taip pat sake, kad stirnos skabo viska is eiles (beveik)... bet as tai nematau problemos su skabymu, medis kitais metais ataugina jau didesni ugli ir kamienas jo storeja ir ateina momentas kada jo nebegrauzia, nematau prasmes teplioti ten kazkuo medelius, bukime arciau gamtos ;) :))) leiskime gamtai buti laisvai ir bukime laisvi joje ;) :))))))

      sekmes visiems apmastymuose ir jutimuose :)

      Tadas :))

      Message 2 of 26 , Oct 5, 2008
        Jeigu yra sodintu kulturiniu vaismedziu, kiskiai,
        peles ir stirnos renkasi kulturinius, nes juose
        daugiau cukraus- jie skanesni. Jeigu nera pasirinkimo-
        grauzia viska.

        === message truncated ===
      • Rolandas Juodzbalis
        Message 3 of 26 , Oct 5, 2008
          Sauliau,

          Gal galetum tada trumpai papasakoti kaip teisingai elgtis su medeliais
          prie ziema? Arba kokia nuoroda paskaitymui.

          Aciu,
          Rolandas

        • Saulius Jasionis
          Message 4 of 26 , Oct 5, 2008
            Taigi ziema medziams toks pat naturalus laikas kaip
            ir vasara:-). Nieko jiems nereikia daryt, tegul sau
            ramiai miega, tik nuo zveriu mazus reikia pasaugot,
            bet apie tai jau kalbejom.