Re: [Meileserdve] medeliu apsaugai

  • Zippy
    Message 1 of 26 , Oct 4, 2008
      Sveiki,

      as dar karteli griztu prie medeliu grauzimo ziema klausimo.
      Atkreipiau demesi, kad zvereliai nugrauzia tik tuos medelius ir krumus, kurie yra pasodinti zmogaus, o ne naturaliai uzauge. O naturaliai uzaugusiu (pas mus yra obelaiciu bei kt. medeliu) absoliuciai neliecia.
      Kas dar del grauzimo - tai jie grauzia daug maz viska. Man praeita ziema graziausius kukmedziu krumelius nugrauze iki pat zemes ir dekoratyvine eglute net apkramte!

      Bet man dar vienas dalykas nera aiskus: ar zvereliai ziema apgriauzia viszalius krumelius (tokius kaip rododendrai, leukotoja, japoniniai pieriai)?

      Dovile

      2008/10/3 Saulius Jasionis <pecelinas@...>

      Tai reikejo toki tvarsti is molio ir karves sudo
      det vasarai, butu ataugus zieve iki rudens. Ziemai,
      manau, jis gali pakenkt, jeigu zieve toje vietoje
      nesusiformavo.

    • Tadas Lomanas
      Message 2 of 26 , Oct 4, 2008
        atkreipiu demesi, pas mane erdvej nera nei vieno nesavaiminio medelio, daugiausia auga savaimines obelys bei kriauses ir daug ju stirnos labai sekmingai apskabo, taigi kazkur kur yra sodintu gal ir negrauzia savaiminuku, bet kur sodintu nera tai savaiminukai irgi labai malonus uzkandis, miskininkai taip pat sake, kad stirnos skabo viska is eiles (beveik)... bet as tai nematau problemos su skabymu, medis kitais metais ataugina jau didesni ugli ir kamienas jo storeja ir ateina momentas kada jo nebegrauzia, nematau prasmes teplioti ten kazkuo medelius, bukime arciau gamtos ;) :))) leiskime gamtai buti laisvai ir bukime laisvi joje ;) :))))))

        sekmes visiems apmastymuose ir jutimuose :)

        Tadas :))

        --- irina gsti isaizauskiene <masyte@gmail. com> wrote:

> [...]
        > reiketu dar kazkuo aptepti ar apdeti. ketinu
        > susmaisyti molio su karves sh.
        > ir uzdeti toki tvarsti. jei ka geresnio turim

      • Saulius Jasionis
        Message 3 of 26 , Oct 5, 2008
          Jeigu yra sodintu kulturiniu vaismedziu, kiskiai,
          peles ir stirnos renkasi kulturinius, nes juose
          daugiau cukraus- jie skanesni. Jeigu nera pasirinkimo-
          grauzia viska.

          === message truncated ===
        • Rolandas Juodzbalis
          Message 4 of 26 , Oct 5, 2008
            Sauliau,

            Gal galetum tada trumpai papasakoti kaip teisingai elgtis su medeliais
            prie ziema? Arba kokia nuoroda paskaitymui.

            Aciu,
            Rolandas

          • Saulius Jasionis
            Message 5 of 26 , Oct 5, 2008
              Taigi ziema medziams toks pat naturalus laikas kaip
              ir vasara:-). Nieko jiems nereikia daryt, tegul sau
              ramiai miega, tik nuo zveriu mazus reikia pasaugot,
              bet apie tai jau kalbejom.