dovanoju diemedzius

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 11 , Oct 4, 2008
      Laba diena,

      gal kam reikia diemedziu? Tai labai svelnus ir ypatingai kvepiantis krumelis, uzaugantis zmogui iki puses. Labai kvepia. Jis panasus i kieti. Mes ji sodinam darze prie lisviu, nes girdejom, jog atbaido kenkejus. Kvapas jo neispasakytas. Sodinti labai paprasta - ismeigi 15 cm sakute nupjauta nuo augalo ir isauga naujas krumelis. Ar minejau, kad jis kvepia?

      Laimis Zmuida
    • Raimundas Vaiciunas
      Message 2 of 11 , Oct 6, 2008
        na lyg ir noretusi... Salomeja Neris ir ta diemedziu zydeti norejo

        2008 m. spalio 4 d. 10:05, Laimis Zmuida <zmuida@...> rašė:

[...]

      • Renata G.
        Message 3 of 11 , Oct 8, 2008
          Sveikas, Laimi, labai norėtųsi diemedžio....Tik va Kaunas tolokai....O gal kur nors Vilniaus apylinkėse būni?
          Renata

        • Rasa Ramanauskaitė
          Message 4 of 11 , Oct 8, 2008
            Sveikas,
            Laimi. Labai noretusi. Manau, jog rasciau, kas atveztu i Vilniu.

            R.

          • Laimis Zmuida
            Message 5 of 11 , Oct 8, 2008
              Puiku, paruosiu siuntinuka kitai savaitei i Vilniu. Arba pats i kluba atvaziuosiu. Ziuresim. Tai vilnieciai susakykit, kas norit diemedzio ir pristatysim i Vilno.

              Laimis Zmuida

              2008/10/8 Rasa Ramanauskaitė <rasa.veronica@...>

              Sveikas,
              Laimi. Labai noretusi. Manau, jog rasciau, kas atveztu i Vilniu.

              R.

            • Tomas.
              Message 6 of 11 , Oct 8, 2008
                Laimi, ir as noriu Kaune :)
                Tomas.

                Message 7 of 11 , Oct 8, 2008
                  Gerai, dziugu. Tik pranesk, kada busi Vilniuje, nes as klube l. retai pasirodau. Man ir mano biciulei Birutei, Vilniuje.

                  Rasa

                • Rolandas Juodzbalis
                  Message 8 of 11 , Oct 8, 2008
                    Labas,

                    Jei nebutu sunku pasiimti nuo europos (darbo laiku), galeciau atvezti.

                    Rolandas

                  • Rasa Ramanauskaitė
                    Message 9 of 11 , Oct 9, 2008
                      Man tai tiktu, bet reiketu zinoti bent para pries, ir but gerai, kad kas pranestu tel. zinute, nes pastaruoju metu daugiau bunu sodyboje uz Vilniaus.

                      Rasa
                      867121397

                    • Laimis Zmuida
                      Message 10 of 11 , Oct 11, 2008

                        jau turiu diemedziu. Si antradieni tureciau juos kazkaip pristatyti i vilniaus kluba. Parasiau asmeniskai visiems, kurie norejo - Rasai, Renatai, Tomui, Rolandui, Arturui, Raimundui. Jei koki zmogu pamirsau, tai atsiliepkit, derinsim perdavimo aplinkybes. :)

                        Beje, turbut liks siek tiek diemedziu, tai galima bus pasidalinti ir tiems vilniaus kluba, kurie neskaito interneto.

                        Laimis Zmuida
                      • Violeta Ardickien�
                        Message 11 of 11 , Oct 13, 2008
                          Aš Laimi irgi noriu pasisodinti diemedžių Sidabriuose!:::))))
                          Įdomu, paskui kaip jie dauginasi???
                          Violeta

                          Sveiki,

                          --
                          Ne meilės turime ieškoti – turime surasti vartus, kuriuos atkėlus meilė savaime įžengs į mūsų gyvenimą.!!!