Reikia daug daug meiles

  • Irena
    Message 1 of 1 , Jan 3, 2005

       Sveiki naujaisiais 2005 metais! :)

      Noriu pasidalintidar vienu atradmu... del medziu augaliuku.
      Praeitais metais isdygo man azuoliukas (namuose ant palanges) ir kaip visi normalus gyvi laukiniai medziai numete lapukus pries ziema. Galvoju na pavasari turetu pasirodyti nauji, visiems taip buna, bet deja :( - ne , taip neatsitiko... mano azuoliukas sudziuvo.
      Siemet vel isgygo mano azuoliukai-grazuoliai Laimio :) ir Mindaugo :), labai pergyvenau, kad nenumestu lapukus ir..... isivaizduojate lapai pradejo kristi, ir nuo mazos vysnaites nukrito ir nuo Kauno klubo dovanoto persiko nukrito... Dieve, neisivaizduojate kaip pergyvenau del ju, kalbejausi su jais, glosciau, labai stipriai mylejau, labai, man tikrai jie labai svarbus, jie gyvi... IR VALIOOOOO!!! lapukai pradejo augti (!) va dabar ziema pradejo augti nauji lapukai, tokie grazus, svelnus, nauji, zali lapukai IR DAR pradejo augti salia dar papildomi azuolai (Is kur idomu? - gal is meiles:)

      Zodziu, jei jusu augaliukai numeta lapus, jiems labai sunku buna. Matyt naturalioje gamtoje, budami po atviru dangum, po saule, su savo draugais, medziai sugeba atgyti laisvai, bet namuose jie uzdari ir gyvena musu meile, tai va riektu jos negaileti ir dalinti visa sirdimi :-)

      Tegu plinta jusu sIrdies Meiles Erdve!  :)