Globalinis atsilimas ir gyvenimas ekologiskai

  • Natalija Gluosne
    Message 1 of 5 , Jan 25, 2008
      Hm... O man atrodo, kad teorija apie tai, kad globalinis atsilimas tera ispustas mitas sukurta tam, kad
      kazkas galetu ir toliau netrukdomai lobti transporto, pramones, mesos gamybos srityse.
      Ir gal reiketu apie sia teorija papasakot baltoms meskoms?
      Nes as esu pakankamai sena, kad prisiminciau kokios buvo ziemos pries 25 metus.
      Silciau darosi..oi, silciau.. Ir tam istikint man visai nereik moksliniu irodymu.
      Klausimas gal tame ar tas silimas naturaliai vyksta, ar ne. Cia jau galima butu kreiptis i
      mokslinikus. O kadangi mokslininkus, kurie kalba apie tai kad CO2 kiekio ismetimas atsilima
      itakoja, kaip ir tokius, kurie kalba kaip blogai kontraceptines piliules, dabar meginama uzkimst naujom
      teorijom, tai belieka pasitiket intuicija. O, beje, delfis sako, kad mokslininkai jau irode, kad ankstyvo aborto
      itaka nevaisingumui tera irgi mitas.. Musu teise rinktis kuo tiket.. Ir tai, kad Laimis sako, kad globalinis
      atsilimas tai teorija - vel gi tik Laimio nuomone. Zmones nenori daug kuo tiket. Pvz, tuo, kad rukymas-zala.

      Mano kuklia nuomone visa beda pusiausvyros nebuvime. Zmogaus veikla ta pusiausvyra pazeide,
      ir tas CO2 ishsiskiria baisiniais kiekiais butent del nenaturalios masines zmogaus veiklos. Prie ko cia medeliu
      sodinimas ar nesodinimas. Kaip bebutu, galim ju prisodint kiek norim (tiksliau kiek galim ir kur galim), taciau
      jei masinu toliau dauges (beje matet filmuka "Who killed electric car?" - verta paziuret, kazkas nenori ekologisku masinu), jei
      didziosios salys (tokios kaip Amerika ir Kinija) nemazins savo CO2 emisiju, mes taip paprastai to proceso nusustabdysim.
      Bet as tikiu, kad zmones ir ten turi sirdis, protus ir visgi suvoks ka reikia daryti. Ir viskas ims geret. O kol kas tiesiog
      pati stengiuos nepalikt nesvariu pedsaku tiek kiek tai sugebu.

      Daug ka lemia valdzia ir pinigai. As jau nekalbu apie brukamus ivaizdzius. Pvz, kiek is jusu zino kur isigyt saules
      pakraunama akuma mobiliam telefonui? O kur nusipirkt paprasta? Kuris atsakymas ateina i galva lengvai ir greitai?
      Aisku, jau ateina ir tas naujas bei madingas eco ivaizdis. Bet ir cia svarbu ijungt mastyma ir nepasiduot lengvai reakcijai.

      O realiai sunku gyvent ekologiskai. Zaviuosi visais, kurie daug pasieke sioje srityje, man sunku. Mesos valgymo atsisakymas
      pasirodo toks pats sunkus, kaip kazkada buvo atsisakymas nuo rukymo. Neperku automobilio, vazineju dviraciu. Rezultate atsiduriau
      ant masinos kapoto, vejas nunese. Apie chroniska sinusita jau net nekalbu. Be to automobiliu vairuotojai nesuvokia dviratininko kaip eismo dalyvio ir nepraleidzia kai man pagrindinis. Na, jei jau mirsiu, tai uztat garbingai. Jei einu apsipirkt su draugem, jom truksta kantrybe, nes skaitau visu produktu aprasymus ir isvada viena  - pirkt negalima nieko!! Pardaveju reakcija i mano mandagu:"Prasau neriskit maiselio" tiesiog nenusakoma. Is viso kai reik kazka pirkt, rankos nusvyra-viskas supakuota! I mano nenora maisto apdorot termiskai dukra ziuri gana nepalankiai. O ja kazkuo maitint reikia. Finale sedi ir grauzia koki obuoli, pikta.. Ir as pikta, nes alkana :))
      Kaledine dovana buvo ekologiska - ziurke. O kadangi ziurke laikyt narve neekologiska, tai dabar nezinom kur ji yra, uztat zinom kiek kainuoja sukrauzti drabuziai ir lovatiese..

      Ai, nu nesipykit, berniukai, jei jau cia prisijunget, vistiek tikslas tas pats, nepriklausomai nuo poziurio i atsilima.
      Dar pradekit gincha kurios merginos protingesnes - briunetes, shatenes ar blondines...
    • Maug Lee
      Message 2 of 5 , Jan 27, 2008
        On Saturday 26 January 2008, Natalija Gluosne wrote:
        > kiek is jusu zino kur isigyt saules
        > pakraunama akuma mobiliam telefonui?

        gamina: http://www.aet.eaf.ktu.lt/se/gaminiai.php tik nežinau, ar patys
        parduoda...
        --
        M.Lee
      • Laimis Zmuida
        Message 3 of 5 , Jan 27, 2008
          Parduoda. Mobiliakui krauti saules elementai apie 60 lt. As turiu nusipirkes, bet nenaudoju. :)

          Laimis Zmuida

        • Romas Jurenas
          Message 4 of 5 , Jan 28, 2008

            Labai geras parašymas. Visi siekiam švaros, ekologijos. Bet kartais perlenkiam. Imam painioti svarbesnius dalykus su mažiau svarbiais ar iš viso nesvarbiais. Kai esi jaunas, vienas, gali visaip kvailioti. Kai turi šeimą, atsakomybę - yra truputį kitaip.

            Gali neturėti mašinos. Bet kaip tada nuvažiuosi į kaimą, jeigu gyveni mieste. Gali susigalvoti nevažiuoti su mašina į savo teritoriją, kad neužterštum savo šventos žemės. Bet tada vargsi tampydamas sunkius daiktus.

            Gali nevalgyti mėsos. Bet jeigu nežinosi kaip maitintis vegetariškai, turėsi problemų. Daktarai į tave pirštais rodys. Gali valgyti tik žalią maistą. Bet ką tu čia sutaupysi iš tikrųjų. Ir sveikatai poveikis abejotinas. Eina iš rikiuotės virškinimo sistema. Sutinku, matau. Ilgai ištempia turbūt nedaugelis. Pagaliau, kai turi šeimą, pirmiausiai žiūri, kad vaikai sveiki būtų.

            Kaip ten sako Buda: laikykis, žmogau, vidurio kelio.

            Medelių sodinimas, aišku, gerai. Pats sodinu.

            Romas

            Message 5 of 5 , Jan 28, 2008
              Nugi ir aš sutinku, kad medelių sodinimas yra gėris :), apie tai kalba ir neina. O visa kita yra daugiau individualu negu absioliutu. Kada nors tikiuosi jūs ir apie mitybą pasakysite tą patį ką aš pasakiau ką tik apie medelių sodinimą, kad žalia mityba yra gėris :). O kad eina iš rikiuotės virškinimo sistema kai kam tai taip ir turi būti. Juk dažniausiai daro žmonės virškinimo sistemos revoliuciją vietoj neskausmingo ir suplanuoto sklandaus perėjimo, tai kaip gi kitaip gali būti? Turi ji radikaliai reaguoti į radikalias permainas. Man to nebuvo, nes permaina nuo virto prie žalio maisto savaime gavosi labai sklandi. Aš tik pakeičiau virtas košes daigintom ir dirbtinius saldumynus - džiovintais vaisiais ir medum... Daug nerašysiu, čia jau kita tema :).

              Ką mes čia beparašytume, vistiek darysime tai ką darome, būsime ekologiški ir ieškosime naujų būdų kaip įgyvendinti savo svajones. Manau, kad diskusijos tam tik pasitarnaus.

              Taigi nesisielokit brangūs draugai :). Ir ieškokim kas mums yra geriausia ir priimtiniausia (p.s. tai kas priimtiniausia, ne būtinai yra geriausia ;) ;) :))))) )...

              Sėkmės visiems ieškojimuose ir gyvenimo džiaugsmingo.. Džiaukitės ir jumis džiaugsis :)))

              Tadas :))