Re: [Meileserdve] Keliones Afganistane ispudziai

  • Arturas Geniu
    Message 1 of 2 , Nov 19, 2007
      Mielas Tadai,
      Kiek aš atsimenu, tai pagonys lietuviai gerbė, mylėjo ir saugojo medžius nuo senovės, ypač ąžuolus, obelis..., nors miškuose gyveno, ne pusdykumėje, kaip afganai. Lietuviai vertino medžius ne kaip prekę, o kaip gyvą daiktą - atgaivą, vaistus sielai ir kūnui...  O šiom dienom, dauguma galvoja kaip apie daiktą, kaip pasipelnyti iš jų. Afganistane be drėkinimo niekas neužaugtų, todėl mes turime stengtis pas save kuo daugiau medelių užauginti, kad kompensuotume švaraus oro kiekį afganams ir kitiems. Juk Afganistano molis ir akmenys deguonies negamina, ar ne taip, Tadai ? O jie pagal tave ir gi reikalingi pliki, jei gamta taip nori. Kol kas dar anktartidoje nesiūlau sodinti, nes pingvinai gali pasiklysti miške begrybaudami..., juk skraidyti nemoka :)
      Linksmų minčių visiems...
      Art.

      2007-11-19, Tadas Lomanas <tadas.lomanas@...> rašė:

      Labas,