kamanes

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 1 , Apr 3, 2007
      Buvau savo zemeje ir maciau daug kamaniu skraidanciu. Taciau visos jos buvo dvigubai didesnes uz paprastas kamanes. Taip yra todel, kad dabar pavasaris, o pavasari skraido tik kamaniu MOTINELES. Tik motineles ziemoja, o kamanes darbininkes mirsta pries ziema. Perziemojusi motinele prideda kiausineliu ir vel prasideda seimos gyvenimas. Greitai vel matysime ir maziukes kamanes - kamanes darbininkes.

      Geras straipsnis apie kamanes yra svetaineje www.SODYBA.org
      http://sodyba.org/index.php?option=com_content&task=view&id=8&Itemid=14

      Laimis Zmuida