O stai ir as :)

  • zlaimis
    Message 1 of 1 , Nov 11, 2004
      Sveiki,

      senokai jau nesimatëm. :) að pagaliau ágyvendinau savo "ðimtmeèio"
      planà ir atsijungiau internetà namuose. :) hip valio! Tai dabar turiu
      daugiau laiko, bet maþiau galiu èia raðyti. :)

      Per ðità ilgà laikotarpá daug nuveikiau, tai net neþinau nuo ko
      pradëti. :) Turbût teisingiausia bût pradëti nuo meilës erdviø...ðá
      kartà papasakosiu apie mano artimiausiø kaimynø Kæstuèiø ir Dalios su
      Algirdu sklypelius. :) Buvau prieð porà savaièiø ten pas juos
      sveèiuose. Tai paliko man gilø áspûdá tai noru pasidalinti su
      visais. :)

      Þodþiu, jie turi daugiau nei po hektarà. gal po du ar pan. plotai
      nemaþi. Ádomiausia tai, kad jie kekvienà savaitgalá praleidþia savo
      þemelëje, na, o vasarà ir per atostogas aiðku daugiau. todël jie
      labai daug nuveikæ. pas Dalià jau prûdo pusë iðkasta, ðulinys...o kas
      ádomiausia, tai tie plotai jau apsodinti ávairiais medeliais ir
      krûmais. :) kas du metrai po medelá! Jau minëjau, kad að pasodinau 10
      medeliø ir tuom labai dþiaugiausi, bet pvz. Dalia su Algirdu per
      vienà dienà pasodina 60 puðeliø, kità dienà 20 kitokiø
      medeliø...Kæstuèiai netgi 90 puðeliø vienà dienà pasodino, o kai mes
      su jais buvom tai irgi per ðimtà ávairiø medeliø...Þodþiu màstai
      didþiuliai gyvatvorë eina dviem eilëm: medeliø juosta kas pora metrø,
      o ðalia jos dar viena juosta krûmø. Að Daliai ir Algirdui pasakiau,
      kad per savo gyvenimà nesu tiek pasodinæs, pasiskundþiau truputukà,
      tai anys ið karto atsakë, jog kai man bus 40 metø, tai ir að daug
      bûsiu pasodinæs...:) Paskui tà pati sakiau Kæstuèiams, tai jie tà
      patá pasakë..tu dar ti daug laiko. :) Ir taip lëtai jie sodina, bet
      visà dienà...tai daug ir pasodina..ávairiø medþiø..oi oi...reikës ir
      man susigriebti.. :)

      dar tà paèià dienà nuëjau prie Moko. Tikrai nepaprastas akmuo. Kuo
      toliau, tuo daugiau ið jo galybës jauèiu. Niekada negalojau, kad
      akmenyse gali bûti kaþkas tokio. :)

      Taip pat girdëjau, kad ir kitiems Sukiniø gyventojams sekasi labai
      puiiai. Berodz Neringa su Valdu jau ir namukà turi ;)

      O mano þemelë, tai vis laukia manæs. :) Nors palygius te labai retai
      nuvaþiuoju, bet ryðys vistiek kaþkaip mezgasi. Jau galiu pasakyti kur
      koks medelis auga..susidraugavau.. reiks greitu metu nuvaþiuoti
      paþiûrëti kaip naujieji medeliai laikosi, kaip jiem padeda apriðimas
      kieèiais.

      dabar uþsuksiu reèiau, bet bûtinai uþsuksiu paraðyti ir paskaityti
      kaip jums sekas. :)

      laimingai

      laimis