Re: [Meileserdve] Kas yra Anastasija?

  • irina gaizauskiene
    Message 1 of 22 , Mar 2, 2007
      :) pamiršau pridurti, kad kaip ten bebuvę, Anastasijos idėjų neketinu atsižadėti.

      On 3/2/07, irina gaizauskiene <masyte@... > wrote:
      taip,  perskaiciau si straipsni ir kita straipsni tam paciam laikrasty spausdinta jau anksciau skaiciau. uzkliuvo man tas dalykas, laukiau, kada, kas nors apie tai prabils. keista, kad rusu tinklapyje komentaruose po straipsniu irgi niekas apie tai nediskutavo. butu idomu, kaip rusai komentuotu.  tiesa sakant netikiu, kad Anastasija "didzia dalimi" yra Megre vaizduotes vaisius. juk konferenciju metu jis duodavo suprasti, kad Anastasija yra realaus zmogus, vos ne padiktavusi jam knygas, o ne siaip sau prototipas (ne paprasta Sibiro kaimo moteris), o stai siame interviu jis pateikia save kaip 100 proc. knygu autoriu, pamini kelis prototipus. is kur jam zinoti apie dolmenus, apie zynius, is kur ta ismintis - juk daugelis skaitete, kaip apie ji atsiliepia jo buve pazistami, kolegos,  pazinoje ji pries visas jo keliones i Sibira. visa tai jam turejo perduoti zyniai.  sakau, gal cia kazkokia nauja Megre taktika? kazkas man cia ne taip... butu idomu jei pasidalintumet savo mintimis:))

      Irina

      On 3/2/07, Aurimas Radkevicius < radkevicius@...> wrote:

      Sveiki visi!

      Jūsų dėmesiui siūlau šių metų vasario 7 d. Rusijos laikraštyje "Zavtra" (lietuviškai "Rytojus") pasirodžiusį interviu su Vladimiru Megre. Nuorodą į straipnį galima rasti oficialiame Rusijos Vladimiro Megre skaitytojų tinklapyje www.anastasia.ru. Tiesioginė nuorodą į šį straipsnį yra http://zavtra.ru/cgi/veil/data/zavtra/07/690/61.html .

      Įdomiausia tai, kad mano supratimu, šiame interviu  iš Vladimiro Megre atsakymų galima suprasti, kad Sibiro taigoje gyvenanti Anastasija yra didžiąja dalimi Vladimiro Megre kūrybinės vaizduotės vaisius, nors ji ir turi savo prototipą Sibire. Susidaro įspūdis, kad tai pirmasis interviu, kuriame Vladimiras Megre akivaizdžiai kalba apie Anastasiją kaip apie įvaizdį arba vaizduotės kūrinį.

      Vieno epizodo vertimas iš interviu:

      Vladimiras Megre:

      Pirmąją knygą rašiau ranka. Ir gyvenau tuomet labai kukliai. Patys geriausi draugai netikėjo, kad man pavyks. Taupiau net gi mokestį už važiavimą metro. Rankraštį atspausdinimui studentui perduodavau per metro vartus, kad nereiktų mokėti už metro. Draugai, kuriems parodydavau pirmuosius skyrius iš pradžių juokdavosi. O po to, kai kartą kažkuris iš jų pasakė: "Ech, būtų gerai, kad Anastasija dabar ateitų pas mus ir nuskustų bulves" aš supratau, kad įvaizdis tapo gyvas.

      Žodžiu rekomenduoju paskaityti.

    • Irina Lysionok
      Message 2 of 22 , Mar 2, 2007
        Man asmeniðkai nera taip jau ypac svarbu ar Anastasija ið tikrøjø yra
        ar ne (nors kaþkodël tikiu jos egzistavimu), svarbu, kad jos idëjos
        manyje suþadino begaliná norà kurti, judëti, veikti. Jos pasaulëþiura
        man tokia artima ir nemanau, kad kas nors pasikeistø jei ir
        suþinotumëm kad Anastasija - vaizduotës vaisius...
      • Kestutis Sonta

          Message 4 of 22 , Mar 4, 2007

            pries kuo nors patikedami - mastykime savo galvomis.

            Aurimas raso:
            > idomiausia tai, kad mano supratimu, siame interviu  is Vladimiro Megre atsakymu galima suprasti, kad Sibiro taigoje gyvenanti Anastasija yra didziaja dalimi Vladimiro Megre kurybines vaizduotes vaisius, nors ji ir turi savo prototipa Sibire. Susidaro ispudis, kad tai pirmasis interviu, kuriame Vladimiras Megre akivaizdziai kalba apie Anastasija kaip apie ivaizdi arba vaizduotes kurini.

            Aurimas parase, koks ispudis jam susidaro ir galiu kirst lazybu, jog daugelis nei neskaite to straipsnio, o nuejo lengviausiu keliu - prieme Aurimo supratima kaip sava.

            Dar karta sakau - paskaitykit ta straipsni, susidarykite savo, o ne Aurimo ispudi. As pvz. perskaiciau straipsni ir mano ispudis visai kitoks.

            1. Aurimas pacitavo viena teksto vieta. Taciau toliau tekste yra priesinga vieta. Ten Megre kalba, kad visgi nuplauke ten, sutiko ta vientule moteri ant kranto, kad iki kedro 25 km, kad jis ten patyre tokius ir tokius jausmus ir, kad samone prarades buvo ir t.t. Viskas kaip knygoje.

            2. Tai, kad "Anastasija yra Megre sukurtas ivaizdis", tai dar nereiskia, kad Anastasijos nera. Pats Aurimas raso, kad yra ir ivaizdis, ir taigoje gyvenanti moteris (to ivaizdzio prototipas).

            3. Aurimas neteisus sakydamas, jog tai pirmasis interviu, kur Megre kalba apie Anastasija, kaip apie vaizduotes vaisiu. Megre yra kalbejes apie realios Anastasijos ir sukurtos Anastasijos skirtumus ir panasumus. Ir konferencijose, ir toje pacioje laidoje "Pust' govoriat" Megre kalbejo ne apie viena Anastasija, o apie keleta ju:

            a) Pirmiausia egzistuoja Anastasija, kuria Megre sutiko, kuri ji ikvepe parasyti tas knygas, Anastasija, kaip realus zmogus, gyvenantis taigoje.
            b) Yra ir kita Anastasija. Tai - pacio autoriaus sukurtas ivaizdis, vaizduotes vaisius. Juk autoriui niekada nepavyksta perteikti tikrojo ivaizdzio. Rasytojas visada, net ir aprasydamas daiktus savo kambaryje neapraso ju tiksliai tiksliai, o visada nukrypsta. Kad ir kiek stengtumeisi tiksliai viska nupasakot, bet vis tiek gaunasi kitoks ivaizdis, jis skiriasi nuo realaus.
            c) Viena Anastasija egzistuoja taigoje, kitokia ji yra knygose, o mes skaitydami taip pat neperskaitome taip, kaip Megre norejo parasyt. Taigi, mes susidarome dar kitoki ispudi. Skaitant knygas, musu vaizduote sukuria dar viena Anastasija. Ir galiu kirst lazybu, kad visu skaitytoju susikurti Anastasijos ivaizdziai yra skirtingi. Vieniems Anastasija yra gera ir be klaidu, kitiems ji yra klystanti ir zmoniska, tretiems ji vietomis tiesa sakanti, vietomis biski nusisnekanti, ketvirtiems naivi, nors ir protinga, penktiems deive ir t.t.

            Megre ne karta yra minejes, kad yra keletas Anastasiju. Taip pat yra keletas Laimiu. As va esu tikrasis Laimis. Bet jei kas manes nepazysta, tai is interneto apie mane susidaro visai kitoki ispudi. Internetinis Laimis i tikraji Laimi nelabai panasus. Tai du skirtingi Laimiai. Vienas tikras, kitas - jusu vaizduotes vaisius, ivaizdis.

            Zodziu, nieko cia sudetingo. Yra realus zmogus, rasytojas ji aprasydamas savo vaizduotes deka sukuria ivaizdi, skaitytojas skaitydamas nemato nei realaus zmogaus, nei to ka norejo pasakyti autorius. Skaitytojas susikuria savo ivaizdi.

            Zodziu, mastykim savo galva, imkim pirminius saltinius, skaitykim straipsnius, o ne vadovaukimes kazkieno susidaryta nuomone.

            Manau, kad cia ivyko eilinis nesusisnekejimas. Aurimas pavartojo keleta neatsargiu zodziu, tokiu kaip: "akivaizdu", "Anastasija vaizduotes kurinys", "ivaizdis" ir panasiai. Is to, tingintiems skaityti straipsni ir mastyt savo galva labai lengva susidaryti ispudi, jog Megre prisipazino, kad Anastasija isgalvojo. Bet taip nera.

            Zodziu, panika, mano manymu, si karta kilo be reikalo. :) Galim toliau ramiai gyventi...

            Laimis Zmuida

            > Sveiki visi!

            JШsЬ dКmesiui siШlau ПiЬ metЬ vasario 7 d. Rusijos laikraПtyje "Zavtra" (lietuviПkai "Rytojus") pasirodЧiusА interviu su Vladimiru Megre. NuorodЮ А straipnА galima rasti oficialiame Rusijos Vladimiro Megre skaitytojЬ tinklapyje www.anastasia.ru. TiesioginК nuorodЮ А ПА straipsnА yra http://zavtra.ru/cgi/veil/data/zavtra/07/690/61.html.

            > Vieno epizodo vertimas iП interviu:
            >
            > Vladimiras Megre:
            >
            > PirmЮjЮ knygЮ raПiau ranka. Ir gyvenau tuomet labai kukliai. Patys geriausi draugai netikКjo, kad man pavyks. Taupiau net gi mokestА uЧ vaЧiavimЮ metro. RankraПtА atspausdinimui studentui perduodavau per metro vartus, kad nereiktЬ mokКti uЧ metro. Draugai, kuriems parodydavau pirmuosius skyrius iП
            pradЧiЬ juokdavosi. O po to, kai kartЮ kaЧkuris iП jЬ pasakК: "Ech, bШtЬ gerai, kad Anastasija dabar ateitЬ pas mus ir nuskustЬ bulves" aП supratau, kad Аvaizdis tapo gyvas.

            > чodЧiu rekomenduoju paskaityti.

            ------------------------
            Mano internetiniai namai:
            http://zmuida.googlepages.com/

            Need Mail bonding?
            Go to the Yahoo! Mail Q&A for great tips from Yahoo! Answers users.
          • irina gaizauskiene
            Message 5 of 22 , Mar 5, 2007
              Ačiū, kad pasidalinote mintimis. Nesekdavau nuosekliai visų Megre visuomeninių pasirodymų, todėl visapusiško vaizdo apie jo, kaip autoriaus, poziciją knygos herojų atžvilgiu neturiu susidariusi. Todėl ir pasirodė, kad jis šiame interviu nebuvo nuoseklus ir pasidarė smalsu, kodėl Megre būtent dabar tiesiai šviesiai prakalbo apie Anastasiją kaip apie literatūrinį personažą. Manau, kad jis tai darė sąmoningai, tačiau tai dar nereiškia, kad jis yra apgavikas ir melagis ir kad visa, kas iš Anastasijos lūpų išėjo, yra jo išmislai. Laikau ji Anastasijos kareiviu ir matyt dabar jam reikia tokios taktikos. Manau, kad pasitikiu juo. Nebesikartosiu ir  nebedėstysiu savo  įsivaizdavimo dėl Megre išminties šaltinio, bet manau, daugelis jį gerai jaučiame ir žinome, kad jis neišgalvotas. Taigi, nors išeina, kad visi mąstome savaip, savaip įsivaizduojame, tačiau svarbu tai, kad Anastasijos mintys ir vaizdiniai duoda postūmį judėjimui ir kūrybai, kaip teisingai pastebėta. Man patiko vieno Anastasijos rusų forumo dalyvio mintis: "pirma galvojam, tada veikiam, o paskui šnekam:))

              Irina

              On 3/2/07, Irina Lysionok <angeliwke@...> wrote:

              Man asmeniškai nera taip jau ypac svarbu ar Anastasija iš tikrųjų yra
              ar ne (nors kažkodėl tikiu jos egzistavimu), svarbu, kad jos idėjos
              manyje sužadino begalinį norą kurti, judėti, veikti. Jos pasaulėžiura
              man tokia artima ir nemanau, kad kas nors pasikeistų jei ir
              sužinotumėm kad Anastasija - vaizduotės vaisius...

            • Laimis Zmuida
              Message 6 of 22 , Mar 6, 2007
                Man V.Megre yra paprastas zmogus. Ji pakviecia i konferencija - jis atvaziuoja, jo papraso interviu - jis duoda, ji pakviete i televizija - jis atvyko.

                Reiketu buti supermenu, kad kontroliuotum ivaizdi, kuri apie tave ar tavo zodzius sukuria ziniasklaida. Visada buna taip, kad duodi interviu, o apie jo rezultata suzinai tik tada kai interviu isspausdinamas. Kas davete interviu ar bendravote su zurnalistais, tas tai gerai suprantate. Ir ne del to, kad zurnalistai butu blogieciai. Cia del to, kad apie jus raso kitas zmogus, jis suvokia viska is savo kampo.

                Man teko duoti interviu. Viska pasakiau gerai, nuosekliai, ismintingai, bet kai klausiau ar skaiciau jau galutini publikuota interviu, tai tik ora gaudziau ir sekiau kiek mano issakytas ivaizdis yra pakeistas.

                Megre irgi ne supermenas. Jis nuspeti koks gali buti interviu galutinis rezultatas negali. Ji pakalbino, jis atsake i klausimus. Gavosi kas gavosi. Nemanau, kad jis sitame interviu laikosi kokios nors taktikos.

                Manau taip gavosi ne del Megre manevru, o del zurnalisto, kuris kalbino ji.

                Belieka laukti kitu interviu ir paziureti kaip kiti zurnalistai isdestys Megre pozicija.

                Laimis Zmuida

> [...]
                  > pastebКta. Man patiko vieno Anastasijos rusЬ forumo dalyvio mintis: "pirma
                  > galvojam, tada veikiam, o paskui Пnekam:))

                  Check out the new improvements in Yahoo! Groups email.
                  http://us.click.yahoo.com/4It09A/fOaOAA/yQLSAA/ootolB/TM

                  <*> Your email settings:
                     Individual Email | Traditional

                  <*> To change settings online go to:
                     (Yahoo! ID required)

                  <*> To change settings via email:
                     mailto:Meileserdve-digest@yahoogroups.com
                     mailto:Meileserdve-fullfeatured@yahoogroups.com

                     http://docs.yahoo.com/info/terms/

                • Aurimas Radkevicius
                  Message 8 of 22 , Mar 6, 2007
                    Sveiki :) Keli mano pamastymai

                    Po sito interviu ivykius galima sudelioti i tokia seka:

                    Megre turi labai grazu tiksla ir remdamasis Sibiro prototipais sukuria
                    Anastasijos ivaizdi per kuri perteikia geriausias savo ir ne tik savo
                    mintis. Ivaizdi sukurti pavyksta taip gerai, kad dalis zmoniu patiki 100%
                    Anastasijos tikrumu tokia kokia ji aprasyta knygose. Megre kvieciamas i
                    konferencijas. Noredamas palaikyti skaitytoju tikejima jis ir konferencijose
                    kalba apie Anastasija kaip apie realu asmeni toki, koks jis aprasytas
                    knygose ir taip dar labiau sustiprina skaitytoju tikejima, kad viskas, kas
                    aprasyta yra tikra.

                    Taciau dar Rygos skaitytoju konferencijoje V. Megre sake, kad Anastasija
                    pasirodys ir vos pasirodziusi tuoj pat zus. Jis nurode netgi kada,
                    paskaiciavus iseina 2007-ieji metai. Atsizvelgiant i si paskutini interviu,
                    galima suprasti, kad Anastasijos pasirodymas gali buti ir sis interviu,
                    kuriame galima suprasti, kad knygoje is esmes daug kas vaizduotes kurinys.
                    Tuomet, per konferencija Rygoje Megre tai ir turejo omeny - 2007-aisias kai
                    pasakys, kad knygos tai didziaja dalimi vaizduotes kurinys, Anastasija
                    automatiskai "zus".

                    Vienintelis kitas saltinis referuojantis i tai, kad Anastasija gali buti
                    vaizduotes kurinys - tai Dvorkino minetas teismas Sankt Peterburge, kuriame
                    Megre neva prisipazino, kad Anastasija yra isgalvotas personazas. Ta fakta
                    Dvorkinas minejo laidoje "Pust' govoriat".

                    Trecias saltinis tvirtinantis, kad Megre daug ka issigalvojo yra viena ruse,
                    kuria sutikau per savo kelione Indijoje. Ji sakesi, kad asmeniskai bendravo
                    su Megre dar tada Kipre, kur jis apraso susitikima su "Afrodite". Anot jos
                    jis turi labai gera vaizduote ir kai tik reikedavo kurti jis tiesiog visas
                    pasikeisdavo.

                    Zodziu tokie pamastymai siai minutei :)

> [...]
                    > ji.
                    >
                    > Belieka laukti kitu interviu ir paziureti kaip kiti zurnalistai isdestys

                  • Maug Lee
                    Message 9 of 22 , Mar 6, 2007
                      > Megre turi labai grazu tiksla ir remdamasis Sibiro prototipais sukuria
                      > Anastasijos ivaizdi per kuri perteikia geriausias savo ir ne tik savo
                      > mintis.

                      nežinau, kaip tu, Aurimai, skaitei, bet man yra akivaizdu, kad TO taip imti ir
                      sugalvoti atsisėdus yra neįmanoma.

                      > Tuomet, per konferencija Rygoje Megre tai ir turejo omeny - 2007-aisias kai
                      > pasakys, kad knygos tai didziaja dalimi vaizduotes kurinys, Anastasija
                      > automatiskai "zus".

                      kai kas iš mūsų jau prisideda prie to - bet „nepraeis priešų tankai!“

                      > Vienintelis kitas saltinis referuojantis i tai, kad Anastasija gali buti
                      > vaizduotes kurinys - tai Dvorkino minetas teismas Sankt Peterburge, kuriame
                      > Megre neva prisipazino, kad Anastasija yra isgalvotas personazas.

                      teismas - visai kitas reikalas.
                      Jei nežinai visų teismo detalių, verčiau taip neargumentuok.

                      > Trecias saltinis tvirtinantis, kad Megre daug ka issigalvojo yra viena
                      > ruse, kuria sutikau per savo kelione Indijoje. Ji sakesi, kad asmeniskai
                      > bendravo su Megre dar tada Kipre, kur jis apraso susitikima su "Afrodite".

                      tokių „asmeniškai bendravisių“ rasi minias. Kaip ir toliau sėkmingai
                      „asmeniškai bendraujančių“ su aukštesniais-kosminiais-duper-dvasiniais
                      mokytojais. Aleliūja...

                      > Zodziu tokie pamastymai siai minutei :)

                      Грустно, девицы... kaip pasakytų Ostapas B.
                      --
                      M.Lee
                    • Gabriele ..
                      Message 10 of 22 , Mar 6, 2007
                        Tavo, Aurimai, labai laki vaizduote. :) Tame straipsnyje tik viena pastraipa
                        buvo, kurioje kalbeta apie ivaizdi. Na, galbut Tu ilgiau seki naujienas apie
                        Megre ir tau susidaro toks ispudis. Bet vis tiek idomi versija, manau, jei
                        jau 2007-ieji pamineti, tai turesim progos isitikint ar si versija
                        pasitvirtins.

                        Labai geras patarimas buvo - mastyt savo galva ir patiems atsirinkt. Is
                        tikruju, patingejau perskaityt ta straipsni :), vis tiek, rusiskai parasyta,
                        ilgas straipsnis, taciau po Aurimo zinutes galvoj jau susideliojo visa
                        versija, kas tame straipsnyje parasyta, kaip Megre savo poelgius
                        argumentuoja, kaip toliau viskas vystysis ir t.t. :D Zodziu, zinojau kas yra
                        parasyta straipsnyje :DDD, taciau pasirode, kad jame rasoma visai ne tai ka
                        as isivaizdavau. Galima butu is tikruju nuosirdziai pasveikinti Aurima, kad
                        jam pavyko sukurti gana stipru ivaizdi, atsizvelgiant i tai, kokie
                        komentarai pasirode anastasija.lt svetaineje po tos zinutes. Na, ir
                        ziuresim, kiek tas ivaizdis atitiks tikrove.

                        Don't just search. Find. Check out the new MSN Search!
                        http://search.msn.com/
                      • Tadas Lomanas
                        Message 11 of 22 , Mar 6, 2007

                          :))

                          O dabar atėjo laikas ir mano versijai :)). Aurimas teisus :). Iš dalies :)))))). Megre tikrai sakė, kad Anastasija pasirodys ir paskaičiavus gaunasi 2007 ir kad tada ji iškart žus. Tai sekant Aurimo logiką, būten jos įvaizdis knyginis ir žus :), nes jį pakeis kitas :)..

                          Sėkmės visiems gyvenimo kūryboj :)

                          Tadas :))

                          Never miss an email again!
                          Yahoo! Toolbar
                          alerts you the instant new Mail arrives. Check it out.
                        • irina gaizauskiene
                          Message 12 of 22 , Mar 6, 2007
                            :) Pirmiausia, sveikinu Aurima, nes turbut pirma karta cia perskaiciau jo pamastymus! neslepsiu -buvo idomu, ka apie tai galvoja jis pats:))

                             pateiksiu dar keleta savo samprotavimu.

                            del tikslo. kad Megre  tikslas nebuvo vien knygu rasymas rodo visi ivykiai susije su  sodybu kurimu  ne tik Rusijoje, bet ir kitose salyse.  maza to,  jis kuria tinklapi, partija, uzsiima kitu savo paties aprasytu viziju igyvendinimu (tame tarpe kuria ir savo sodyba). sakykit, ar jums teko girdeti apie daugeli rasytoju, kurie su tokiu atkaklumu, energija ir ryztu siektu realizuoti savo knygu idejas ir butu tame nemazai pasieke? man - ne. kazin ar ivykiai galetu taip susiklostyti savaime...neturint aiskaus tikslo ar didelio postumio.

                            vansi toks tikslas neabejotinai buvo. tuomet kas paskatino megre iskelti sau ir savo knygu skaitytojams toki tiksla? sakykim, tai galejo buti jo asmenine patirtis. kaip zinome, anksciau jis buvo verslininkas - galbut vidutinio ar smulkesnio rango. vos ne tipiskas "naujasis rusas". jei kam yra teke nemazai bendrauti su verslininkais turbut sutiksite, kad postsovietinio laikotarpio lietuvis, baltarusis, rusas ar kt. tautybes verslininkas yra daug kuo tarpusavy panasus. tai pabandykime nupiesti to vidutinio verslininko schematini portreta. tai gana ribotu paziuru zmogus, kurio tikslai, pomegiai ir gyvenimo budas yra pinigai, pasilinksminimai (moterys, alkoholis, skanus ir gausus valgis, galbut kiti zalingi ipropciai) ir materialines gerybes, kurios padeda igyti tam tikra statusa jam lygiu tarpe ir uztikrina patogu gyvenima. na galima daryti prielaida, kad Megre nebuvo budinga tipiska tokio verslininko mastysena, kad jo paziuros buvo gerokai platesnes, kad pinigai jam niekada nebuvo vienintelis tikslas (kas panasu i tiesa). taciau, koks zaibas turejo i ji trenkti, kad jis issikeltu sau toki tiksla ir dar sugalvotu pradeti rasyti knygas (prisiminkit, kaip jis tam interviu aiskina, kodel ir kaip pradejo rasyti - tarsi nei is sio nei is to, atseit verslas nesiseke, tai tipo pabandysiu knygas rasyt, gal pasiseks, kad ir trejetus gaudavau mokykloj is literaturos - apie trejetus jis nesako, bet kazkurioj knygoj raso apie tai). ir kokiam verslininkui galetu sauti tokia mintis - nebent tokiam, kuriam jau visai "ku-ku" arba... tokiam, kuris patyre tikrai kaska neeilinio, sutiko kazka nepaprasta. na as dabra  bandau labai logiskai (kaip tik sugebu) mastyti, bet nieko kito neismastau, kaip tik tai, kad Megre kazka sutiko ir tas kazkas ji ikvepe (ar uzhipnotizavo:)) taip, kad Megre nebeturejo kur detis ir pradejo rasyti knygas beveik automatiniu rasymu:)))

                            del Megre pasisakymu - Anastasija mitas ar realybe, tai jau rasyta, kad jo zodziai gali buti vienaip ar kitaip iskraipyti zurnalistu, taip pat, kad  jis gali samoningai kalbeti apie tam tikrus dalykus kitaip nei anksciau. juk jis paprastas ir labai realus zmogus.
                            del Anastasijos zuties - personazas savo pasirodymu rasytiniame interviu nuzudo realiaja Anastasija - tikrai idomi ir originali interpretacija. bet man Megre atrodo per daug paprastas tokiam variantui. jis greiciau tiktu kokiam psichologinio detektyvo siuzetui.

                            o del jo lakios vaizduotes - tai visu isimylejusiu vaizduote yra laki, vansi jo mylimoji tikrai neeiline, jei is paprasto pilko zmogaus jis virto artistisku, zaviu, ryztingu ir t.t.:))

                            tai cia tik mano labai tiesmukiski pamastymai, nezinau, ar jie atitinka tiesa, bet man kitoniskai nesigalvoja:)

                             turbut visada "teisiausi yra tie, kurie neraso savo gyvenimo juodrascio", kaip perskaiciau siandien Volmer pasisakyme:))

                            irina

                            :))

                            Message 13 of 22 , Mar 6, 2007
                              Gerai, Irina, rašai :)

                              Aš pilnai suprantu tuos pesimistus: jau ir taip nelengva - mieste smirda, nėr
                              žemės po kojom, triukšmas - o čia dar tie straipsniai...
                              Tačiau nepasiduokim momentinėms nuotaikoms. Sulyginkim dvi būsenas - skaitant
                              knygas („originalus“) ir skaitant tuos straipsnius ar atsiliepimus į juos.
                              Vat ir viskas. Ir pajausim vidinį skirtumą - ką kuris skaitalas neša savy.
                              Ir pasimatuos realybė žmogaus vidumi.
                              --
                              M.Lee
                            • Laimis Zmuida
                              Message 14 of 22 , Mar 6, 2007

                                Irina raso:
> [...]
                                > jis kuria tinklapi, partija, uzsiima kitu savo paties aprasytu viziju
                                > igyvendinimu (tame tarpe kuria ir savo sodyba).

                                Megre ne karta yra sakes, kad niekuo jis neuzsiima, niekam nevadovauja ir nieko neorganizuoja. Jis tik knygas raso ir kuria sodyba. Spontaniskai, jei kas pakviecia, nuvaziuoja i konferencija ar dar ka nuveikia...

                                Mano ziniomis Megre tinklapio nekuria. Jis neismano kompiuteriniu dalyku. Megre konferencijose sako, kad jis FINANSUOJA anastasia.ru tinklapi ir kad tai nera gerai. Gerai butu, kad finansuotu ne jis, o to tinklapio lankytojai. Nes jei tik vienas finansuotojas, tai ji pasalinus gali zlugti ir visas tinklapis.

                                Is kitu jo pasisakymu, kur jis sako, kad stai uzejau i anastasia.ru foruma ir ten pamaciau tai ir tai... as suprantu, kad lankosi jis tame tinklapyje labai retai ir ne nenutuokia kas ten vyksta. Taigi, tinklapio man rodos jis tikrai nekuria.

                                Partijos jis irgi tikrai tikrai nekuria. :) Apie tai jis irgi kalba ir konferencijose ir anastasia.ru spausdintuose straipsniuose.

                                Vienintelis dalykas, kuri jis kure, kaip as manau, yra PRODUKCIJA POD ZNAKOM ZVENIASHCHIJE KEDRY ROSSII. Manau, kad jis kaip verslininkas to emesi ir suorganizavo, kad butu prekiaujama kedru aliejumi, riesutais, miltais, saukstais is kedro ir kita produkcija. Manau, kad jis uzsuko sita reikala ir juo mazai rupinasi, sedi sau sodyboje, knygeles raso...

                                O tinklapius, klubus, laikrascius, konferencijas, partijas ir visa kita kuria (organizuoja) knygu skaitytojai.

                                Laimis Zmuida

                                Mano namai internete:
                                http://zmuida.googlepages.com/
                              • Donatas Bengardavicius
                                Message 15 of 22 , Mar 6, 2007

                                  ir man gi artimos Laimio mintys. Megre neatrodo intrigantas, rezgantis zmoniu masiu protu valdymo planus. :) jis tik tarpininkas. O ar Anastasija egzistuoja, ar ne, manau, tai yra jos pacios reikalas. :) Juolabiau fizine mirtis yra toli grazu ne egzistencijos pabaiga. Zmogus be kuno kartais gali nuveikti didesnius darbus, ne su juo. Nors suskaudo sirdi, perskaicius tokias Megre citatas, bet nekarta savo sirdimi patyriau, kad Ji yra. Net jei ir nebutu, tokiu minciu, tokiu besieiluojanciu tekstu be rimo, su tokiu poveikiu zmogui Megre surasyti vienas negalejo. Faktas- tukstanciai zmoniu pasuko sviesos linkme :)

                                  Donatas

> [...]

                                  O tinklapius, klubus, laikrascius, konferencijas, partijas ir visa kita kuria (organizuoja) knygu skaitytojai.

                                  See what's inside the new Yahoo! Groups email.
                                  http://us.click.yahoo.com/0It09A/bOaOAA/yQLSAA/ootolB/TM

[...]

                                  8:00? 8:25? 8:40? Find a flick in no time
                                  with theYahoo! Search movie showtime shortcut.
                                • kestutis balciunas
                                  Message 16 of 22 , Mar 6, 2007
                                    Jus gi kiekvienas perskaites arba beskaitas Megre knygas pajautet kad Anastasija virtuali jos paciupineti neimanoma,nes tai dvasinis dalykas, o apie dvasinius dalykus kalbet ar ji tikrai egzistuoja tai butu apsurdiska,nes musu protas mums trukdo tai suprasti...O sirdis jaucia ir mums vis kuzda,kad tai saunios mintys ten isdestytos ir reik jomis kartais vadovautis (zinoma tik ne aklai),kad zmonija keistusi ir prabustu...o siap tai Laimis teisingai apie tai paaiskino... daugiau ner ka ir pridurt!

                                    Sveiki,

                                    ------------ --------- --- Yahoo! Groups Sponsor ------------ --------~ -->
                                    ------------ --------- --------- --------- --------- --------- --------- --~->

                                        http://groups. yahoo.com/ group/Meileserdv e/

                                        http://groups. yahoo.com/ group/Meileserdv e/join
[...]

                                    Get your own web address.
                                    Have a HUGE year through Yahoo! Small Business.

                                  • Maug Lee
                                    Message 17 of 22 , Mar 7, 2007
                                      On Wednesday 07 March 2007, kestutis balciunas wrote:
                                      > Jus gi kiekvienas perskaites arba beskaitas Megre knygas pajautet kad
                                      > Anastasija virtuali jos paciupineti neimanoma,nes tai dvasinis dalykas

                                      o Leninas kaži buvo iš tikrųjų, ar tai tik dvasinis dalykas?
                                      --
                                      M.Lee
                                    • irina gaizauskiene
                                      Message 18 of 22 , Mar 7, 2007

                                        Sveiki, sutinku su Laimiu del to tikslo - pirma rasiau labai impulsyviai, todel  noreciau patiksliniti, nes manau, kad ir as isivaizduoju panasiai. kalbedama apie tiksla,  ko gero, turejau omenyje ne Megre o Anastasijos tiksla (mano isivaizdavimu  tos knygos yra ne siaip sau knygos del knygu,  o pranesimas). Knygose aiskiai pasakyta, kad Anastasija turi tiksla padeti zmonems ir manau, kad tos knygos butent tam yra skirtos - ar tai realus dalykai ar Megre fantazija spreskime kiekvienas individualiai:))

                                        Pirma, jei laikome, kad jaudinanciu ir sirdi paliecianciu zodziu Megre knygose autore yra Anastasija. panasu, kad pradejes rasyti Megre isvis jokio kito tikslo, isskyrus rasyma, neturejo - kaip jis savo knygose apie tai desto - Anastasija jam ispranasavusi, kad jis taps rasytoju,  parasysias tiek ir tiek knygu, isgarses ir visa tai issipilde. taigi, galbut jo pirminis tikslas ir buvo isdestyti tai, ka isgirdo is Anastasijos. O paskui viskas susikloste savaime pagal Anastasijos pranasystes ir Megre emesi ryztingai atstovauti Anastasijos ir skaitytoju reikalus - dare tai, ka diktavo susiklosciusi situacija.  turbut tai, kad Megre visada  palaiko savo skaitytojus,  gina ju interesus, ir atrodo, kad lygtai siektu igyvendinti savo knygu mintis:)) Ryzto Megre suteike jo rysys su Anastasija, jos globa, skaitytoju palaikymas.

                                        kitavertus, jei manysim, kad knygose isdestytos mintys yra didzia dalimi jo paties ismastytos.. (oij butu genijus jis tada neregetas:))
                                        is interviu laikrasciui Zavtra susidaro ispudis, kad Megre pradejo rasyti, nes norejo pasidalinti savo ziniomis igytomis ekspediciju po Sibiro kaimus metu bendraujant su vietiniais gyventojais, aprasyti patirtus ispudzius, galbut isbandyti save kitame amplua, juolab kad verslas nekaip sekesi. na, man vis tiek truksta sioje vietoje motyvacijos, kuri butu galejusi paskatinti Megre griebtis plunksnos. galbut as ji neteisingai isivaizduoju? tokiu atveju is kur Megre turi tiek drasos ir ryzto atstovauti savo skaitytoju reikalus, is kur tas jo tikrumas? juk jis tikriausiai supranta, kad tai ir didziule atsakomybe del uzvirtos koses. o jis visgi kovoja ir teismuose bylinejasi...

                                          na o del partijos, tai pamenu kazkurioj knygoj jis kalbejo su Anastasijos seneliu apie tai ir senelis paklause, o kam tau ta partija, tai supratau, kad Megre tokia minti turejo, bet kadangi nuosekliai neseku jo partiniu reikalu, tai nesiimu spresti, ar jis pats ar kas kitas ta jo ideja kurti partija igyvendino.
                                        siaip ar taip sieke Megre to ar ne, bet tapo garsus rasytojas, dave pradzia dideliam sajudziui, stai ir mes cia daug rasom ir as tiek daug demesio skyriau jo asmeniui. galbut ateity perksaitysim ne viena interviu, kuriame jis kalbes, bet nenusiminkim, ka bepasakytu... manau, kad dvasiniai dalykai turi materialu pavidala - apie tai ne karta snekejo Anastasija - paprasta Sibiro taigos moteris - zyne -  lakios vaizduotes vaisius - deive zmogaus pavidalu?????

                                        :)) Irina

                                        Message 19 of 22 , Mar 8, 2007
                                          taip parase kazkoks Lee,-"o Leninas kaži buvo iš tikrųjų, ar tai tik dvasinis dalykas?-
                                          Cia jau as rasau:
                                          Labai gaila, kad  tu nori isaukstinti Lenina , kaip skaudu kad ir cia dar reikia ji prisiminti, juk tai Lietuviu tautos nelaime , mums primesta santvarka , kad reikejo buti Lenino anukais . ..
                                          Po to isaiskejo kad Leninas buvo Vokieciu snipas ir taip toliau...tai buvo laida
                                          "Do i posle polunaci ", apie Lenino mita ...
                                           Tai kuo mus verte tiketi , ka mes stateme , Komunizma ar... , bendra katila...,
                                           kuriame turejo tilpti visas Komunizmas , bet mus verte tuo tiketi ...manau tuo patikejai ir tu?????
                                           KAIP SKAUDU KAD TU MANAU PROTINGAS ZMOGUS, BET KISI I TA DISKUSIA LENINA
                                           Tai  baisi istorija ,kuri niekad neturi kartotis... ,
                                          Anastsija tai mitas?
                                           tegul....
                                          bet gal to reikejo pasauliui , pavyzdziui kaip ,pasakos apie geri ..., juk tai nemoko nieko blogo . o tuo patikejo daugelis  zmoniu ,
                                           TAI REMIASI SENTIKIU RELIGIJOS PAGRINDAIS , o sentikiu religija tai labai paslaptinga ir tikra religija, kuri turi pirmapradi tikejima.
                                           V. Megre   remiasi tuo tikejimu , jis man yra gerai zinomas, ir Kedrai turi yptinga  reiksme ir energija , kedrai yra Rusijos energijos saltinis , tai irgi ne mitas , o rimtas dalykas , visi senoves vaistai  buvo gaminami is zensenio ir kedru vaisiu ...
                                          Kaip zinoma veliau visi kataliku tikejimai buvo iskreipti , vienintele sentikiu religija liko tokia kokia norejo matyti Kristus.
                                          Labai gaila ,kad Leninas cia rado savo terpe , o tuo paciu gaila TAVES !!!

                                          Maug Lee <mauglee@...> wrote:
> [...]
                                          > Anastasija virtuali jos paciupineti neimanoma,nes tai dvasinis dalykas

                                          o Leninas kaži buvo iš tikrųjų, ar tai tik dvasinis dalykas?

                                          We won't tell. Get more on shows you hate to love
                                          (and love to hate): Yahoo! TV's Guilty Pleasures list.

                                        • Maug Lee
                                          Message 20 of 22 , Mar 8, 2007
                                            On Thursday 08 March 2007, kestutis balciunas wrote:
                                            > gaila ,kad Leninas cia rado savo terpe , o tuo paciu gaila TAVES !!!

                                            įvyko totalinis nesupratimas.
                                            Aš kalbėjau apie tavo poreikį „pačiupinėti“ Anastasiją. Tu negali jos
                                            pačiupinėti - reiškia ji yra virtuali (tai įvardinai tiesiogiai). Tada aš
                                            paminėjau kitą istorinį veikėją (dabar neminėsiu pakartotinai dėl ypatingai
                                            aštrios reakcijos), kurio tu irgi negali pačiupinėti, bet jo realumu
                                            neabejoji - nes matai, kas po jo liko. Lygiai taip ir po Megre kūrinių -
                                            aiškiai matosi vaisiai. Bet kažkodėl vienas yra neabejotinai tikras, o kitas
                                            tik „dvasinis dalykas“.
                                            --
                                            M.Lee