apie gimdyma namuose...

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 1 , Jan 10, 2007
      Seniai norejau pristatyti sia knygele visiems:

      Kaip tik ja skaitineju pastaruoju metu. Sia knyga parase musiske anastasijiete, taciau ne is Lietuvos, o is Rusijos. Ji pagimdė du vaikus. Pirmaji vaika gimde gimdymo namuose, antraji - savo namuose. Ir pasakoja apie abi sias savo patirtis, lygina jas, gretina...

      Man labai patiko, kad autore be nuoskaudu ir uzgauliojimu raso. Tiesiog raso, pateikia pliusus ir minusus, apraso savo patirti, apraso ka girdejo is kitu ir kas yra zinoma sioje srityje.

      Man kaip vyrui buvo idomu suzinoti konkretybes apie gimdyma, kada atsiplesia placenta, kada ja ir kaip nukirpti nuo vaikiuko, kur ja padeti... Tokiu dalyku net isivaizduodavau, o ten tai parasoma.

      Jei kas norite paskaityti sia knyga, tai galite rasti nemokama jos versija stai cia:
      http://rebenok.by/library/pregnance/~task=download~id=145

      Jei kam neatsisiustu, tai as galiu atsiust i jusu pasta. O jei kas norite isigyti originalia popierine sios knygos versija (tokia kaip paveikslelyje), tai ateikit i Kauno ar Vilniaus klubus. Kaina - 8 lt. Jei kas norit galiu issiusti ir pastu i kitus miestus.

      Laimis Zmuida

      http://mail.yahoo.com