Re: [AnastasijaLT] Re: Mums ne tas pats - ar tikrai?

  • Rolandas Juodzbalis
    Message 1 of 2 , Nov 30, 2006
      reiki@... wrote:

      > Gal ir taip, bet kas tai darys??????????????????????????????

      Mes tai darysime, mes. Jei vien tik keisime save, niekas nepasirupins
      jau dabar esama situacija. O gaila... As manau kad mes galime tai daryti
      ir jau dabar. Siandien! Ar zinote kad kiekvienas Lietuvos Respublikos
      Pilietis gali dalyvauti Valstybes valdyme ir tai yra iteisinta
      konstitucijoje bei istatymuose? Surinke 50 tukstanciu parasu, mes galime
      pateikti seimui svarstyti savo istatyma.

      http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=111993

      2 straipsnis. Piliečių įstatymų leidybos iniciatyvos teisė

      1. 50 tūkstančių Lietuvos Respublikos piliečių, turinčių rinkimų teisę,
      gali teikti Seimui įstatymo projektą ir jį Seimas privalo svarstyti.

      Taigi mielieji, pirmyn! Vieni parenkime svietimo istatymo projekta, kiti
      rinkime parasus. Ir situacija pasikeis. Tikrai pasikeis. Juk tiek nedauk
      ir reikia. O tiem kas mano kad per mazai zmoniu mastanciu teigiamai,
      siulau kita delfi.lt straipsneli:
      http://www.delfi.lt/news/ringas/lit/article.php?id=11357708

      Taigi, kas ruosia projekta ir kas renka parasus?

      Rolandas