Re: [Meileserdve] kaip issivalyti zarnyna

  • Gintare S
    Message 1 of 11 , Nov 23, 2006
      Sveika Irina,

      O tokiu budu yra isvalomos tik zarnyno bakterijos, ar
      galima gydytis ir nuo kitokiu... ligas sukelianciu?

      Gintare

      Yahoo! Music Unlimited
      Access over 1 million songs.
      http://music.yahoo.com/unlimited
    • irina gaizauskiene
      Message 2 of 11 , Nov 26, 2006
        Sveika, Gintare,

        as esu isitikinusi, kad tokiu trumpalaikiu sausu badavimu galima pasigydyti pasiremontuoti visa organizma ir ne vien tik zarnyna (juk apsivalo kraujas). bent jau mane jis tikrai teigiamai veikia. is tikruju, pries savaite gana prastai jauciausi (bet nenorejau eit pas gydytojus), todel ir nusprendziau pusantros dienos nevalgyt ir negert, po to sveikata palaipsniui sugrizo, net ir galvoje kazkaip praskaidrejo :))  P Ivanovas rekomenduoja sitaip badauti karta per savaite - nuo penktadienio vakaro. norint isbandyti tai, patarciau perksaityti Ivanovo veikalus arba pasiklausti tu, kurie juos skaite (nes ju, deja, nera lietuviu k.). butina pajausti Ivanovo dvasia, tureti bendra supratima apie jo sistema. jei patikesi juo - sis metodas tau tiks:)

        Sekmes,
        Irina

      • Romas Jurenas
        Message 3 of 11 , Nov 27, 2006
          Sveiki,

          Pabandysiu ir aš pasakyti savo nuomonę. Trumpalaikis sausas badavimas žarnyno nevalo. Jeigu šluotos nepaimsi, namai nuo stovėjimo švaresni nepasidarys. Trumpalaikis badavimas gali būti naudingas tuo, kad leidžia organizmui pailsėti, kažkiek apsitvarkyti. Prasivalo kraujas, blužnis. Tuo pačiu kažkiek susitvarkoma su ligos sukėlėjais (mikrobais). (Kada nors parašysiu apie mikrobus, imunitetą, peršalimus). Bet sukauptos organizme nenaudingos atsargos taip greitai nesutvarkomos. Badavimas netinka išsekusiems, neturintiems energijos žmonėms. Sausas badavimas netinka sausiems, išdžiūvusiems žmonėms, kuriems trūksta vandens. Normaliam žmogui, matyt, sveika.

          Nukrypimas. Kartais, jeigu pasijuntu truputį blogiau, koks nors neaiškus blogumas, įtariu organizmo apnuodijimą. Tada sukramtau mažą pelyno lapą (arba arbatos). Mikliai susitvarko. Čia pelynui neradau lygių. Tiesiog būtina žolė prie namų. O apsinuodijam dažnai, tik patys ne visada susigaudom. Apsinuodijimą dar galima pavadinti kitokiais, švelnesniais žodžiais: mikroelementų ar kitokių nenaudingų junginių, medžiagų perteklius organizme.

          Romas