Re: [Meileserdve] kaip issivalyti zarnyna

  • irina gaizauskiene
    Message 1 of 11 , Nov 22, 2006
      Jei teisingai, jus supratau, Romai, tai ka tik isbandete badavima. Sakykite, kiek laiko badavote?

      Irina

      On 11/22/06, irina gaizauskiene <masyte@...> wrote:
      sveiki, va pabadavau 42 val.pagal P.Ivanova ir savijauta puiki - jauciu lengvuma kune, jei tik ka suvalgau, labai greit ateina sotumas, daugiau nesinori, smagu kazkaip (gal todel, kad tikiu:))

      Irina

      On 11/22/06, Romas Jurenas <rojure@...> wrote:

      Sveiki,

      Aš asmeniškai naudoju kiniečių kompanijos 'Tianši' Dvigubą celiuliozę (66.50 Lt). Tai tokios tabletės, kurias pagal aprašymą sudaro netirpi kukurūzų ląsteliena ir tirpi gudobelės vaisių ir lapų ląsteliena. Vieną tabletę ryte, kitą vakare. Užtenka vartoti vieną arba dvi savaites. Kraštutiniu atveju mėnesį. Kitas produktas, kurį bandžiau - Aloe Vera (alijošius). Bet ne tas kurį pas mūsų ant palangės augina. Pardavinėja kompanija 'Forever Living'. Dar Maximoje yra Aloe Vera. Butelys žalio skysčio (~12 Lt). Padėtas prie limonadų. Išgeri po truputį - ir švaru. Daugiau netyrinėjau. Tikriausiai valo kviečių sėlenos. Kasdien įsibarstai į maistą - gal irgi švaru.

      Jeigu vieną kartą prasivalai, tai nereikia galvoti, kad visam likusiam gyvenimui. Po pusmečio ar greičiau, žiūrėk, vėl tas pats. Kas teršia žarnyną? Priešas numeris vienas - kvietiniai balti miltai. Visi produktai iš jų: bulkos, batonai, makaronai, tortai, pyragai, spurgos, blynai ir t.t. Kai kuriems žmonėms plonasis žarnynas užsineša nuo baltų ryžių. Kame esmė? Juk ir kviečiai ir ryžiai yra mūsų kasdieninio maisto dalis. Ir patys augalai lygtai nė prie ko. Nereikalingų augalų gamtoje neauga. Esmė yra produkto pilnumoje. Baltiems miltams imama tik grūdo dalis. Ta kuri balta. Visa kita - gemalas, sėlenos - sušeriama kiaulėms. Nepilnavertis produktas sukelia įsisavinimo, šalinimo problemas. Štai kodėl ne visada užtenka suskaidyti maistą į vitaminus ir mikroelemnetus, nes žmogui reikalinga visuma, o ne sudedamosios dalys atskirai. Panašiai yra su nušlifuotais ryžiais, nuskustomis bulvėmis. Nesakau, kad tų produktų reikia atsisakyti. Reikia vartoti saikingai, kol neišmokome pakeisti pilnaverčiu maistu. Šiaip kviečius laikau vertingu produktu. Tai yra sunkus maistas, kurį geriau vartoti šaltu metų laiku, nes duoda daug energijos. Ir mikroelementų visokių daug. Ir kai kada tiesiog norisi. O jeigu norisi, tai reikia.

      Klizmas galima užmiršti. Kolonoterapijas irgi. Galbūt tai galėtų būti metodai kokiems nors susirgimams tvarkyti. Be to, plonojo žarnyno su jokia klizma nepasieksi. Labai skeptiškai žiūriu į badavimą, ypač nesutvarkius žarnyno, nes tada organizmas pradeda valgyti tai, ko esi prisikaupęs. Nors, vieną dieną ar parą susilaikyti gal ir neblogai. Gal ir suvalgomi teršalai badaujant. Reikėtų pažiūrėti.

      Kokias problemas sukelia žarnyno užterštumas? Sako, toksinai, alergijos, disbakteriozė, parazitai, priešlaikinis senėjimas. Iš tikrųjų visko net nežinom. Bet gyvenam ir į visokias smulkias problemėles per daug nekreipiam dėmesio. Kur nors niežti, kur nors paraudo, ką nors išbėrė, ką nors pamirštam, ką nors pamaudžia, kažkodėl plaukai riebaluojasi, oda sausa ir t.t. Ir į polikliniką nėra prasmės eiti - vistiek nieko nepasakys. Daugelį tų problemėlių sukelia užterštumas. Aišku, ne vien žarnyno. Aišku, ne vien užterštumas. Dalis tų problemėlių virsta tikromis problemomis. Dalį tų problemų poliklinikoje gydyti nemoka. Sako neišgydoma, viso pasaulio mokslas nežino. Nors iš tikro neišgydomų ligų beveik nėra. Bet čia jau nukrypau nuo temos. Tarp kitko, onkologija irgi prasideda nuo užterštumo (ne žarnyno), arba užterštumas sudaro sąlygas onkologijai atsirasti.

      Ką pavyko man atrasti? Atradau tiesioginę priklausomybę tarp žarnyno užterštumo ir gerųjų bakterijų. Kuo labiau užteršta, tuo mažiau bakterijų. Kuo daugiau prasivalai, tuo padaugėja bakterijų. Be jokių papildomų probiotikų. Jeigu užteršta, trūksta vitamino A. Ir gali pliumpti morkų sultis kasdien. Ir kasdien trūksta. Tik išsivalai - nebetrūksta. O sako, kad vit. A svarbus regėjimui. Wikipedia sako, kad iš beta karotino kepenyse gaminamas A vitaminas. Jeigu tai tiesa, reiškia, tai ką suvalgome, užterštas žarnynas blogai įsisavina. Arba ko nors negamina gerosios bakterijos, nes jų nėra.

      Romas

      Message 2 of 11 , Nov 23, 2006
        Sveika Irina,

        O tokiu budu yra isvalomos tik zarnyno bakterijos, ar
        galima gydytis ir nuo kitokiu... ligas sukelianciu?

        Gintare

        Yahoo! Music Unlimited
        Access over 1 million songs.
        http://music.yahoo.com/unlimited
      • irina gaizauskiene
        Message 3 of 11 , Nov 26, 2006
          Sveika, Gintare,

          as esu isitikinusi, kad tokiu trumpalaikiu sausu badavimu galima pasigydyti pasiremontuoti visa organizma ir ne vien tik zarnyna (juk apsivalo kraujas). bent jau mane jis tikrai teigiamai veikia. is tikruju, pries savaite gana prastai jauciausi (bet nenorejau eit pas gydytojus), todel ir nusprendziau pusantros dienos nevalgyt ir negert, po to sveikata palaipsniui sugrizo, net ir galvoje kazkaip praskaidrejo :))  P Ivanovas rekomenduoja sitaip badauti karta per savaite - nuo penktadienio vakaro. norint isbandyti tai, patarciau perksaityti Ivanovo veikalus arba pasiklausti tu, kurie juos skaite (nes ju, deja, nera lietuviu k.). butina pajausti Ivanovo dvasia, tureti bendra supratima apie jo sistema. jei patikesi juo - sis metodas tau tiks:)

          Sekmes,
          Irina

        • Romas Jurenas
          Message 4 of 11 , Nov 27, 2006

            Pabandysiu ir aš pasakyti savo nuomonę. Trumpalaikis sausas badavimas žarnyno nevalo. Jeigu šluotos nepaimsi, namai nuo stovėjimo švaresni nepasidarys. Trumpalaikis badavimas gali būti naudingas tuo, kad leidžia organizmui pailsėti, kažkiek apsitvarkyti. Prasivalo kraujas, blužnis. Tuo pačiu kažkiek susitvarkoma su ligos sukėlėjais (mikrobais). (Kada nors parašysiu apie mikrobus, imunitetą, peršalimus). Bet sukauptos organizme nenaudingos atsargos taip greitai nesutvarkomos. Badavimas netinka išsekusiems, neturintiems energijos žmonėms. Sausas badavimas netinka sausiems, išdžiūvusiems žmonėms, kuriems trūksta vandens. Normaliam žmogui, matyt, sveika.

            Nukrypimas. Kartais, jeigu pasijuntu truputį blogiau, koks nors neaiškus blogumas, įtariu organizmo apnuodijimą. Tada sukramtau mažą pelyno lapą (arba arbatos). Mikliai susitvarko. Čia pelynui neradau lygių. Tiesiog būtina žolė prie namų. O apsinuodijam dažnai, tik patys ne visada susigaudom. Apsinuodijimą dar galima pavadinti kitokiais, švelnesniais žodžiais: mikroelementų ar kitokių nenaudingų junginių, medžiagų perteklius organizme.

            Romas