Re: [Meileserdve] del peciu

  • Marija Gobyte
    Message 1 of 2 , Oct 17, 2004

      Labai smagu, kad Vitalis parase.
      O jau galvojau, kad prikimsau cia erdve... :)  Nes, kai nuskanavau kainininka, tai kazkaip... :)
      Tai ta tema uzbaigsiu iki galo. :) Neparasiau, kiek kainuoja gamykloje gaminama "stropi krosnis"... Jos kaina 800 Lt.

      Ir dar man labai patiko terminas "stropus"... :)

      Beje, sestadieni buvom pas Jona. Jo uosvis atsitempe peciu, berods, is Baltarusijos, is savo uosvijos. Tai nuo dvieju glebiu malku negalejai rankos nulaikyti. Ir Viktorija sake, kad va tokioj aplinkos temperaturoje kaip dabar lauke, krosnis dar ryte buna siek tiek silta...
      Ten kazkokia idomi "liuchta"... :)

      O iskiles ant stogo kaminiukas labai papuose namiuka. Taigi, dumelis jau ruksta... :)

      Marija