Vizija

  • Aurimas Radkevicius
    Message 1 of 2 , Oct 5, 2006
      Sveiki, siunčiu jums Lietuvos viziją, kurią šiandien ir rytoj dar galima koreguoti. Galutinė apipavidalintą versiją atiduosime pirmadienį. Jei turite konstruktyvių konkrečių pasiūlymų kaip šia viziją pagerinti, rašykite.

      Geros dieneles!
    • Gintare S
      Message 2 of 2 , Oct 5, 2006
        Aurimai, Kur jus ja atiduosite? kas ja rase?
        atsiprasau, bet.. svarbu...

        kas gali ja keisti? kam ji skirta?

        Skaiciau.. ir maciau daugybe zmoniu, prie jos
        prisidejusiu.. ir visgi.. skirtingos plotmes,
        skirtingi lygmenys.. kai kas kartojasi.. yra
        priestaravimu.... vienos vietos labai stiprios,
        tiesiog gyvos, palieciamos, kitos... silpnesnes...
        kuriose parasytas tik noras... pamirstant, jog norai
        turi buti darnoje su Tuo Kas Yra.. ir Tuo Kas Turi
        Buti... na... tai siek tiek silpnina teksta...
        tai juk nera fantazija... tai ateitis...
        Tikra yra tik tai, kas tikra...

        siaip, man labai patiko... retai skaitau tokius ilgus
        tekstus.. bet sita perskaiciua vienu ipu...

        saunuoliai esat :)

        Grazaus buvimo :)

        G.

        --- Aurimas Radkevicius <radkevicius@...>