Re: raudonoji knyga

  • angeliwke
    Message 1 of 5 , Aug 24, 2006
      vis delto perskaiciau visus imanomus logiskus atsakymus kodel su tuo
      nevertetu prasidet(rk) aciu visiems, bet man vistiek neramu, nesinori
      taip va imt ir .. na mest svajoones. kai nori viskas imanoma, zinau
      nelengva, bet juk galima nors pabandyt.. nesiulau visiems imt ir mest
      auginus paprastus augalus ir panas. kai isikursime, pasodinsim visko
      ko reikia, negi laisvam zoles plotely neatsiras vietos kokiai gelei
      pasodint? galbut yra mazyte galimybe jog ji isbarstys seklas ir jos
      prigis? gal?

      juk pagrinde kodel nyksta visos rusys? nes kerta miskus, uzaria
      laukus, arba kazkas praejes pamato - vaje kaip grazu nuskina ir po
      keliu minuciu ismeta. gal tam augalui net ir salygu ypatingu nereikia
      augt, tik va, ji visi meto veto i salis ir neduoda augt. as nekalbu
      apie orchidejas ar kitas tikrai sunkiai bepritampancias lietuvoje
      rusis.(beje del orchideju, ju pacios maziausios seklos pasaulyje, tad
      del to mokslininkai ir sunkiai veda jas)

      na nezinau, galbut kas nores pabandys kas ne tai ne,viskam savas
      laikas. jei ne dabar tai gal ateity viskas bus :)