mielas gyvunelis erke

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 4 , Jul 4, 2006
      Kai buvau sodyboj paskutini karta, tai turejau idomu susitikima su erke. Erke pamaciau tunancia ant polietileninio maiselio krasto kur buvo maistas. Norejau nuimti ja nuo maiselio ir ivyko labai idomus man dalykas.

      Erke vietoj to, kad pabegti nuo mano dideliu ranku, vos tik prisiartinus mano pirstui kaip mazas vaikas mamai atkiso savo priekines kojytes ir labai mielai ir minkstai uzlipo ant pirsto.

      Toks elgiasys man pasirode labai keistas. Paprastai juk visi laukiniai gyvunai bega nuo zmogaus. Net ir uodai ar sparvos, gyliai, nors jie ir lekia prie zmogaus gerti kraujo, taciau bandant juos "priciupti" jie is karto lekia kuo toliau.

      Erke turbut vienintelis gyvunas mano sutiktas, kuris nuo manes nebego. Ji sakau kaip vaikas atstate kojytes ir maloniai uzlipo ant pirsto.

      Laimis Zmuida

      Mano namai internete:
      http://zmuida.googlepages.com/
    • skirmantas@aktv.lt
      Message 2 of 4 , Jul 4, 2006
        7/4/2006, "Laimis Zmuida" <laimis@...> rašyta:

> [...]
        >
        >Erke turbut vienintelis gyvunas mano sutiktas, kuris nuo manes nebego. Ji sakau kaip vaikas atstate kojytes ir maloniai uzlipo ant pirsto.

        Labai linksmai parasei Laimi:)
        Butent taip jos ir "prikimba".Erke visai nesuprato,kad ja gaudai.Taip
        pat elgiasi ir deles.Jas imi nuo kojos, o jos iskart kimba prie pirsto:).
        Savaitgali veziavom.Mano draugam prie koju prilipo deliu.Tai turejo
        problemu nusirankiodami.O viena dele ant kojos isnerse koki simta
        deliuku.Man pasirode protinga,juk mazyliai is kart gali pasimaitinti ir
        gauti maisto ir energijos tolimesniam gyvenimui.
      • Gintare S
        Message 3 of 4 , Jul 4, 2006
          :) O as siandien gerve - garni sekiau :) ak, kad jie
          butu tokie draugiski, kaip erkes... apie simta metru
          sliauziau upes dugnu, kad nepastebetu... bet mane
          isdave... turbut sunelis.. kai liko vos dvidesimt
          metru... nuortabus pauksciai... Tik visiskai
          nedraugiski... :)

          o su erkem nemazai siemet teko pabendrauti... ir del
          uodu atrodo imu suprasti...

          Sako, isorinis uzdegimas gydo vidini... toliau.. patys
          suprantat...
          :)

          G.

          http://mail.yahoo.com
        • Laimis Zmuida
          Message 4 of 4 , Jul 4, 2006
            Skirmantas raso:

[...]

            ---------
            ai tiesa, taip elgiasi ir deles. Visai buvau pamirses. :) Man irgi dele buvo prilipusi ant kojos ir isnerse is karto daug mazu deliuku. Idomu tai, kad jie visi akimirksniu isikabino patys savarankiskai. Nuemiau dele, tai dar kiekviena deliuka reikejo nuimineti atskirai.

            Laimis Zmuida

            http://mail.yahoo.com