Re: Re[2]: [Meileserdve] parduodu Sukiniu medu

  • vilma viciene
    Message 1 of 4 , Jul 3, 2006
      Tada man palik 1 litra Sukiniu Laimiaus medaus.Atvaziuoit be prosvaisciu,  sargauju pas save :)))

      Geraiu Tu atvaziuok nes as verdu braskiu uogienes dabar.Va taip va :))))

      Laimis Zmuida <laimis@...> wrote:
      Labas Vilmute,

      vienas litras yra mazdaug 1,5 kg medaus.

      Taigi, trilitrinis sloikas 3*1.5=4,5 kg. Dauginam is 15. gaunam 67 litus uz trilitrini. :)

      Kada Vilmute atvaziuosi? Atvaryk i Sukinius, parodysiu Sukiniu "dolmeniuka" Moka. :) Gausi ir medaus.

      Laimis Zmuida