medeliu apsauga nuo didziausio kenkejo

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 1 , Apr 23, 2006

      va da papasakot savo kita darbeli noriu.

      Dabar yra labai tinkamas metas medeliu apsaugai. Daba dar nera zoles, tai visi medziukai matosi. Pas mane daug augaliuku iki keliu, bet yra ir iki puses. Taciau zole pas mane buna iki galvos, tai aisku, kad medeliu as nematau, ant ju paskui vasara uzlipu arba pats nusienauju. Taigi, sugalvojau juos apsaugoti nuo didziausio kenkejo - zmogaus.

      Kaimynas va platinosi kelia masinai pravaziuoti iki sklypo, tai liko tokiu nupjautu lazdyno pagaliu, tai as tuos pagalius pasiemiau ir susmaiksciau prie medeliu. Dar ne viska baigiau... Fui daug darbo. Bet paskui kai atvaziuoja sveciai i zeme, tai ramu - jie gali vaikscioti kur nori ir as ramus, kad jie nenumins kokio augalelio. Pamato pagali ir zino, kad kazkas pasodinta, ten neina. Ir paciam lengva rasti augaliukus, kai nori pabendrauti su jais.

      Zodziu, labai rekomenduoju, jei turite atliekamu pagaliu, tai susmaikstykit juos. Bet siaip tai be reikalo siulyciau medelu pagaliams nekirsti. Siaip jei pasitaikys po ranka, tai tik tada. :)

      Tai dar karta sekmes..

      Laimis Zmuida

      Sviesus ir silti eilerasciai:
      http://www.blogas.lt/glesumele/