kurmiarausiai

  • Laimis Zmuida
    Message 1 of 1 , Apr 23, 2006

      siandie buvau savo sklype. Rudeni kurmis prikniso.....oi kiek DAUG kurmiarausiu. Daba juos metas surinkti nuo zoles ir bus lygi pievute. Paskui kiek pamenu visa vasara kurmis nebeknisa, tik vel grizta rudeni.. o visa vasara zolyte buna lygi ir grazi.

      Surinktus kurmiarausius galima panaudoti uzlyginti kokioms nors duobems, pvz. ten kur sernai iskniso, arba kur buvo suarta ir palikti nelygumai, arba kitoms duobems. Jei kurmiarausis israustas geroje zemeje (juodoje), tai ja galima supilti ant geliu, jei prastoje (smelis), tai galima supilti i kruva - bus statyboms. :)

      Jei palikti kurmiarausi ant zoles, tai zole ten ilga laika neauga. Galiausiai ten isikuria skruzdeles ir apauga zole ir gaunasi kupstas.

      Todel vienas pirmuju darbu mano atsiboginus i zeme - surinkti kurmiarausius ir juos kam nors panaudoti. :)

      sekmes jums visiems savo sodybas grazinant..

      Sviesus ir silti eilerasciai:
      http://www.blogas.lt/glesumele/