Re: [Meileserdve] svarbiausia sodybos

  • Modestas
    Message 1 of 6 , Apr 21, 2006
      Taip iseina, kad musu tikslas nera vien tik atsiskirti ir pabegti, nes
      taip gana lengva padaryti. Juk daug sunkiau islikti ramiam erdveje,
      kuri kaip mesmale bando tave traiskyti, o ne ten, kur ramybe,
      saugumas, meile, tyla..
      Manau, bendruomenes zmonem reikalingos. Taip isgyvename naujas
      patirtis, mokomes bendrauti, buti geresniais, mokomes atjautos,
      supratimo, kantrybes.
      Anastasija jau toli pazengusi asmenybe, jos minciu greitis toks
      didelis, kad jai kazin ar prilygsta nors vienas is musu, todel jai
      tenka kita misija..
      Aplinka tikrai daug reiskia. Anastasija neturi buities problemu, nes
      ten ju ir negali buti, kur ji gyvena. O kur mes gyvenam, jau neliko
      tokiu vietu, kuriu nebutu palietusi civilizacija. Musu daug ir dar
      daugeja, o .. gyventi visiems reikia dziaugsme, santarveje ir gamtos
      prieglobstyje. Ji sugalvojo puikiai, kiekvienas susikuriame meiles
      erdve ir ten gyvenam, tai musu mazas pasaulis: miskas, vanduo,
      maistas.. tai musu maza taiga, harmoningas pasaulis.

      Is cia klausimas: kiek zmoniu elgiasi taip - Anastasija pasake -
      padariau! (bet ar padares susimasciau ir tikrai tai padariau, nes taip
      sugalvojau, kad bus geriau, o ne del to, kad Anastasija pasake.)
      Ji sako: zmones, mastykit patys, atsibuskit.. Grizkit prie pradziu
      pradzios, jums viskas duota, jus dievai, belieka kurti ir harmoningoje
      kuryboj su Dievu gyventi..

      ..

      Modestas

      p.s. gera mintis, Laimi. Man patiko sis pastebejimas. Privercia
      susimastyti.

      Message 2 of 6 , Apr 22, 2006
        Labas,

        Manau faktas, kad net per kokia 40 metu nesukurciau sodybos,
        prilygstancios Anastasijos sodybai, taip tenkinancios seimininko
        poreikius.

        Matyt todel ir pasiule "remus" sodybos, pagrinda. O po kokiu 150 metu (nuo
        siandien) :))), po kokiu 4-5 kartu gims koks Laimis II-asis :))))) (I-ojo
        vidaus visuma, jausmu kompleksas). Jo mastymo greitis bus d-i-d-e-l-i-s
        (didesnis net uz manaji :))))) ) ir jis patobulins sodyba. pvz.: pruda
        iki ezero "lygio" (vistas i kurapkas, tik kol kas kurapkos mums savo savo
        kiausiniu neatidavineja kaip vistos :)), ir isvis ju niekam neduoda) ir kt.
        O dabar musu mastymo greitis priklauso ir nuo zmonijos mastymo
        greicio.(zyniai kalbejos kad ir ju mastymas suletes kai zmonijos mastyma
        suletins- nes priklauso ir nuo zmonijos mastymo greicio ). O po 4-5 kartu
        gimes jau turesi sodyba ir mastymo greitis nepriklausys (ar mazai
        priklausys) nuo kitu zmaniu - kaip ir Anastasijos mastymo greitis dabar
        nepriklauso nuo kitu zmoniu mastymo greicio.

        Antanas
        --
        Naudojimasis pažangia „Operos“ el. pašto programa:
        http://www.opera.com/mail/