Re: [Meileserdve] tikras maistas

  • Rolandas Juodzbalis
    Message 1 of 6 , Apr 20 5:56 PM
      Labas,

      Laimi, tavo pasakojimas man primine mano vaikystes momentus:
      vasara budamas beveik mieste, as ramiai visa diena valgydavau beveik
      viska kas pasitaikydavo po ranka. Retkarciais nusiplaudavau statineje su
      lietaus vandeniu :) Pagrindinis komentaras: susirgsi! Ir niekaip
      nesuprasdavo kodel as neidavau namo valgyti :)

      Rolandas
      p.s. veiksmas - 16a sklype, Kauno rajone.

      Laimis Zmuida wrote:
      > Sveiki,
      >
      > va katik valgiau, o valgydamas aisku masciau ir prisiminiau geru dalyku...

    • Laimis Zmuida
      Message 2 of 6 , Apr 21 12:25 AM

        siandien siulau pamastyti apie velgi tas pacias musu mylimas sodybas ir sios idejos autore Anastasija.

        Anastasijos senelis sako, kad nereikia skaityti kitu knygu, nereikia klausyti ka kiti zmones sako, o reikia ziureti kaip jie gyvena. (zr. septintoj knygoj skyrelis "reiksmingos knygos"). Ir siaip esame girdeje tokia patarle: "neklausyk ka jis kalba, ziurek kaip jis gyvena."

        Taigi paziurekim ka Anastasija kalba ir kaip ji gyvena.

        Anastasijos iskelta pagrindine mintis yra apie sodybas. Sodybos sodybos sodybos... na, aisku jos ten turi buti nepaprastos, gimines sodybos, jose turi buti meiles erdve ir dar sis bei tas... Bet ivardinkime sia ideja sodybomis.

        Taigi, svarbiausia sodybos. Imti reikia mazdaug hektara zemes, daryti tvora is medeliu ir krumu, kiekvienam issikasti po pruda, taip pat kiekvienam reikia tureti kaimynu, palikti tarp sklypu bent 3 metrus pravaziavimui, tose sodybose statyti kazkoki pusnami (ne nama), o kai uzaugs medziai, tai is tu medziu anukai pasistatys tikrus namus. Taip pat aplink darza pasodinti nepereinama gyvuliams tvora, kad neismindziotu. Apie vistas lygtais dar rase, paskui mes ten kaip vedai reiskia gyvensim, siusim rankomis drabuzius, kurie kainuos milijonus ir labai sauniai gyvensim..

        Bet paziurekim kaip pati Anastasija gyvena. Galbut pas ja "sodyboje" ir yra mazdaug vienas hektaras zemes, taciau kas joje yra dar? Prudo nera. Yra ezeras, bet cia ne kiekvienam po pruda, o atskiras ezeras. Gyvenvietes ten nera. Nors yra senelis, buvo prosenelis, daba va vaikuciai... Tai gal 2-3 hektarai sakykim. Bet gyvenvietes nera. Gyvatvores ten irgi nera. Yra tiesiog miskas. Anastasija nepasistacius jokio namo, gyvena kazkokiam urve. Ir jos vaikai is jos uzaugintu medziu sau namo nestatys. Darzo ji taip pat neturi ir nei adatos neimtu ir nesiutu drabuziu... O visa tai mums siulo daryti..

        Kaip cia yra? Kodel pati taip negyvena, o mums siulo? Jos aprasytu vedu gyvenimo budas skiriasi nuo jos pacios gyvenimo budo. Ir ji niekad nesako gyvenkite taip kaip as - issikaskite urva, prisijaukinkit meska.. Ji sako - gyvenkite kaip vedai, sodybose, dar priedo gyvenvietese po 150-200 seimu.

        Tai kaip cia yra?

        Laimis
      • Margarita Kriaučiūnaitė
        Message 3 of 6 , Apr 21 5:49 AM
           Sveikas, Laimi,
           Mano viduje taip pat dar ne visai susiderina pačios Anastasijos gyvenimo būdas ir jos siūlomos kurti sodybos. Ji tiesiog gyvena, o mes turime kurti sodybas. Šiokį tokį ryšį matau. Tikroji, turinti ryšį su Dievu Anastasijos giminė prasidėjo seniai seniai, kada tik pradėjo rastis sumaišties žemėje. Kiekvienas jos giminės narys per tūkstantmečius veikė kartu su Dievu, palaikė ryšį su Juo. Kiekvienas pažino pasaulį, vis greitino savo mintį. Be to bendravo su protėviais ir taip įgaudavo naujų žinių. Juk Anastasija su savo promamule kalbasi kasmet per promamulės gimtadienį (jei teisingai pamenu). Promamulė suteikia jai žinių, pasakė, kodėl Vladimiras jos nepamilo- vadinasi, atsako ir į kitus klausimus. Anastasija atvira visai Dievo kūrinijai, ji viską jaučia ir gali paimti bet kokią informaciją iš erdvės, kokios jai tik reikia.
           Čia ir yra skirtumas tarp mūsų ir jos. Mūsų giminės kiek tūkstančių metų vis labiau tolo nuo Dievo ir vis labiau domėjosi tik materialia pasaulio dalimi. Dėl to mūsų mintis tik lėtėjo. Mes užmiršom savo protėvius ir ėmėm patys ieškoti savo gyvenimo būdo. Dabar mums reikia grįžti karta po kartos, atsiprašyti, kad pamynėm jų harmoningą gyvenimo būdą su gamta. Turime greitinti mintį ir švarinti save. Kuo tyresni tapsime, tuo labiau žemė džiaugsis. Gyvūnėliai, augaliukai ims nebebijoti mūsų. Išlįs iš savo slėptuvių ir vėl gyvensime bendram džiaugsme. Vat dėl to mes negalime dabar tiesiog išeiti į mišką ir pasidaryti jų draugais. Mums reikia daug pasikeisti, gyvūnėliai žmonių dar bijo, o mes irgi žmonės, todėl ir mūsų jiems baisu. Kai vidumi, išore, gyvenimo būdu tapsime jiems nebebaisūs, jie tai parodys.
           Kaip tu, Laimi, ir sakei, namų statymas, drabužių dėvėjimas, tikriausiai, yra pereinamasis etapas. Ne tik mūsų, bet ir daugumos ar net visų žmonių sąmoningumas turi labai pasikeisti, kad pradėtume atsisakyti vienos ar kitos ne visai dieviškos kūrybos. Dabartinė dar neamžina mūsų kūryba turėtų būti grožio kūryba, Tėčiui juk gera, kai visur yra gražu. Šia kūryba galėtume išmokti materializuoti mumyse esantį širdžių džiaugsmą. Šitai gerai išmokę, galėsime imtis amžinos kūrybos. Neamžinoje kūryboje mes dar dažnai klystame, nes daug ko nežinome, neapmąstome, jausmas vis dar dažnai nesusijungia su veiksmu. Reikia išmokti viską kuo geriausiai suderinti, sujungti, įsukti. Tada pereisime prie dieviškosios kūrybos. Ji amžina, todėl reikia viską dar geriau suderinti, apmąstyti visus kūrybos ryšius su visa Visata, kuo tobuliausiai sujungti su jau gyvuojančia Dievo kūrinija. Kur nauja kūryba turi padobulinti esamą kūriniją ir neturi užstrigti kur nors, nesusiderinti. Čia mintis turi veikti labai greitai. O ir pažinimas, sąmoningumas turi būti didžiulis. Dabartinėje veikloje turėtume ne šiaip statyti namą, siūti rūbus, bet artinti tai prie dieviškos kūrybos, kad ji taptų kuo panašesnė. Ir čia turi susijungti sumanymas, jausmas, intuicija ir svarbiausia, kaip Anastasija sako, tyras suvokimas. Dabartinė kūryba nuostabi, ji kelias į amžiną ir tobulą kūrybą. Kurdami sujunkime mintį, jausmą, įdėkime visą mumyse esančią šviesą, meilę į savo kūrinius. Tuomet šiesa bus ne tik mūsų viduje, bet ir aplinkui, materiali. Taip jos didėja. Juk išspinduliuodai meilės neprarandame- ji dieviška, bagalinė, atsispindėjusi grįžta atgal ir jos jaučiame dar daugiau.
           Tikriausiai Anastasja kviečią kurti giminės sodybas dėl daugybės priežasčių. Kol nesupratome jų, tiesiog reiktų kurti ir džiaugtis. Ačiū tau, Laimi, kad vis rašai mums. Labai daug ką sužinau ir suprantu iš tavo laiškų. Berašydama savo pasvarstymą pati daug supratau. Kai pradėjau rašyti, nebuvo atėjusios dar tos mintys, kurias parašiau. Kas svarbiausia atradau tik rašymo eigoje. Kai ilgiau susimąstai apie kažką ir nori surasti jungtis, atrandi nuoseklumą. Labai tau ačiū! Džiaugsmo tau sodybos kūrime! Ir aš jau pradėsiu sodinti, pajungsiu mintį apie tikrąjį sodinimo meną. Iki!

          Sveiki,

              http://docs.yahoo.com/info/terms/

        • Modestas
          Message 4 of 6 , Apr 21 8:24 AM
            Taip iseina, kad musu tikslas nera vien tik atsiskirti ir pabegti, nes
            taip gana lengva padaryti. Juk daug sunkiau islikti ramiam erdveje,
            kuri kaip mesmale bando tave traiskyti, o ne ten, kur ramybe,
            saugumas, meile, tyla..
            Manau, bendruomenes zmonem reikalingos. Taip isgyvename naujas
            patirtis, mokomes bendrauti, buti geresniais, mokomes atjautos,
            supratimo, kantrybes.
            Anastasija jau toli pazengusi asmenybe, jos minciu greitis toks
            didelis, kad jai kazin ar prilygsta nors vienas is musu, todel jai
            tenka kita misija..
            Aplinka tikrai daug reiskia. Anastasija neturi buities problemu, nes
            ten ju ir negali buti, kur ji gyvena. O kur mes gyvenam, jau neliko
            tokiu vietu, kuriu nebutu palietusi civilizacija. Musu daug ir dar
            daugeja, o .. gyventi visiems reikia dziaugsme, santarveje ir gamtos
            prieglobstyje. Ji sugalvojo puikiai, kiekvienas susikuriame meiles
            erdve ir ten gyvenam, tai musu mazas pasaulis: miskas, vanduo,
            maistas.. tai musu maza taiga, harmoningas pasaulis.

            Is cia klausimas: kiek zmoniu elgiasi taip - Anastasija pasake -
            padariau! (bet ar padares susimasciau ir tikrai tai padariau, nes taip
            sugalvojau, kad bus geriau, o ne del to, kad Anastasija pasake.)
            Ji sako: zmones, mastykit patys, atsibuskit.. Grizkit prie pradziu
            pradzios, jums viskas duota, jus dievai, belieka kurti ir harmoningoje
            kuryboj su Dievu gyventi..

            ..

            Modestas

            p.s. gera mintis, Laimi. Man patiko sis pastebejimas. Privercia
            susimastyti.

> [...]

            > niekad nesako gyvenkite taip kaip as - issikaskite urva,
            > prisijaukinkit meska.. Ji sako - gyvenkite kaip vedai, sodybose, dar

          • Antanas
            Message 5 of 6 , Apr 22 2:15 PM
              Labas,

              Manau faktas, kad net per kokia 40 metu nesukurciau sodybos,
              prilygstancios Anastasijos sodybai, taip tenkinancios seimininko
              poreikius.

              Matyt todel ir pasiule "remus" sodybos, pagrinda. O po kokiu 150 metu (nuo
              siandien) :))), po kokiu 4-5 kartu gims koks Laimis II-asis :))))) (I-ojo
              vidaus visuma, jausmu kompleksas). Jo mastymo greitis bus d-i-d-e-l-i-s
              (didesnis net uz manaji :))))) ) ir jis patobulins sodyba. pvz.: pruda
              iki ezero "lygio" (vistas i kurapkas, tik kol kas kurapkos mums savo savo
              kiausiniu neatidavineja kaip vistos :)), ir isvis ju niekam neduoda) ir kt.
              O dabar musu mastymo greitis priklauso ir nuo zmonijos mastymo
              greicio.(zyniai kalbejos kad ir ju mastymas suletes kai zmonijos mastyma
              suletins- nes priklauso ir nuo zmonijos mastymo greicio ). O po 4-5 kartu
              gimes jau turesi sodyba ir mastymo greitis nepriklausys (ar mazai
              priklausys) nuo kitu zmaniu - kaip ir Anastasijos mastymo greitis dabar
              nepriklauso nuo kitu zmoniu mastymo greicio.

              Antanas
              --
              Naudojimasis pažangia „Operos“ el. pašto programa:
              http://www.opera.com/mail/