dovanojami sodinukai

  • Laimis Žmuida
    Message 1 of 2 , Apr 14, 2011
      Sveiki, gavau gražų laišką. Kas norit prisidėt susisiekite su manimi
      kuo greičiau. :)

      Laimis Žmuida
      -----------------

      Laba diena,

      esu bendravusi su Anastazijos klubo nariais, jie lankėsi Vilniaus
      botanikos sode Kairėnuose Žolynų seminare, paskui ir mano sode.
      Po to vizito perskaičiau Megre knygas, tikrai gerbiu tokią
      bendruomenę, džiaugiuosi, kad gyvuojate.

      Tai štai norėčiau pasikviesti kelis Jūsų narius į savo sodą ir leisti
      jiems patiems išsikasti sodinukų - gerų gervuogių, putinų, japonišką
      dekoratyvų krūmą stefanandrą, įvairių daugiamečių gėlių. Matot,
      ruošiuosi statyti namą, tai gaila išmesti gerus augalus, su meile
      rinktus, puoselėtus. Bet jiems nelieka vietos statybos aikštelėje.

      Dabar pats laikas sodinti kol dar neišsprogo pumpurai... įsivaizduoju,
      kaip gražiai jūsų sodybose tiktų melsvės prie takų, man tiesiog nekyla
      rankos jas sunaikinti. Ir sveikatos jau neturiu, tad kviečiuosi tuos,
      kam Gamta kaip motina.

      Jei sugalvosite, prašau man paskambinti ar parašyti el.p. mano sodas
      yra tuoj už Kairėnų kapinių, Baniškių sodų bendrija.

      Irena Kubilienė
    • Rasa Ramanauskaitė
      Message 2 of 2 , Apr 14, 2011
        Sveiki. Įdomu, kiek bus beatsiliepiančių, tačiau bent keletą augalų
        mielai priglausčiau. Kuomet planuojamas apsilankymas? Rasa