Re: [Meileserdve] dovanoju purienas

  • Almantas Rožėnas
    Message 1 of 3 , May 25, 2010
      Laimi, jei ką, jei liks, nešk jas į mano sklypą :)) Ten žemė atrodo dar tinkama.
      Aš ketvirtadienį po pietų atvažiuoju - penktadienį čepas bus ir stebuklai vyks toliau :)) O kada kasate?

      2010/5/25 Laimis Zmuida <zmuida@...>
      Sveiki,

      kasam prūdą, tai jo vietoje augančias purienas reikia kur nors kitur
      pradėti. Mes sau jau prisikasėm, gal dar kas nors nori pas save
      purienų paimti?

      Ganėtinai retas augalas. Jei turite šlapžemę, kur ir dabar vanduo
      laikosi, tai ten galima sodinti purienas. Gražios. :) Dovanojam.

      Laimis Žmuida
      www.ekonaujienos.lt

      <*> Your email settings:
         Individual Email | Traditional